אדלשטיין למוגריני: "מאבטחים בבתי כנסת מצביעים על הבעיה"

    איתי גדסי No Comments on אדלשטיין למוגריני: "מאבטחים בבתי כנסת מצביעים על הבעיה"

    יו"ר הכנסת אדלשטיין לשרת החוץ של האיחוד האירופי מוגריני: "חייבים לשים לב ל'דיבור הכפול' של אבו מאזן, שמדבר אחרת באנגלית ואחרת בערבית"

    יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת החוץ של האיחוד האורופי פדריקה מוגריני קיבלה את יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין לפגישת עבודה בבריסל שהסתיימה לפני דקות אחדות. הפגישה היתה באווירה חיובית ולבבית ונמשכה כ-45 דקות. אדלשטיין אמר למוגריני: "אבו מאזן אמר שישראל זה פרויקט קולוניאלי והייתי מצפה לתגובת גינוי חריפה של האיחוד".

    בנושא איראן אמר היו"ר אדלשטיין: "שמעתי ביום שני את סגן הנשיא, מייקל פנס, מדבר על איראן ואומר שארה"ב לא תיתן לאיראן להפוך גרעינית הייתי מעוניין לשמוע איך ההסכם שלכם עם איראן נותן כסות ובטחון שאכן איראן לא תהיה כזאת". יושב ראש הכנסת אדלשטיין הוסיף: "תהליכים שמגבירים המעורבות האיראנית במזרח התיכון הם מדאיגים וחשוב לנו לשמוע מסר ברור של צמצום המעורבות האיראנית באזור וודאי מניעת נשק גרעיני מטהרן".

    בנושא השואה אמר יושב ראש הכנסת: "עוד לא חווינו שנה של ירידה בתקריות האנטישמיות באירופה ומגמת העלייה ברורה. חשוב ואנו מעריכים את העובדה שבתי כנסת באירופה מאובטחים עם אנשים חמושים, אבל זה גם מצביע על עומק הבעייה והתעצמותה".

    שרת החוץ האירופי מוגריני חזרה על מחוייבות האיחוד לביטחון ישראל וציינה את חשיבות הדיאלוג הפתוח והכן בין ישראל לאיחוד האירופי תוך הדגשת המאחד ושיתופי הפעולה הרבים הקיימים.



    0 תגובות