הישג לגפני: יוקם צוות להסדרת העברת המידע לאיחוד הצלה

    איתי גדסי No Comments on הישג לגפני: יוקם צוות להסדרת העברת המידע לאיחוד הצלה

    לאחר מאבק עיקש במיוחד: דרישתו של חבר הכנסת להסדרת העברת המידע ממד"א לאיחוד הצלה תידון בוועדה מיוחדת שהוקמה לשם כך ולשם בחינת תמיכה תקציבית מצילת חיים תועבר גם לאיחוד הצלה

    ח"כ משה גפני צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הישג ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. תקציב מד"א המעוכב יועבר לאחר ששרת המשפטים איילת שקד, יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, יו"ר ועדת הכספים הרב גפני ומרכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ מיקי זוהר יפעלו כצוות בתקופה הקרובה להסדרת העברת מידע מציל חיים ממד"א לאיחוד הצלה, ולכך שתבחיני התמיכות ישונו על ידי משרד המשפטים, כך שתקציב מציל חיים יעבור גם לאיחוד הצלה ולא רק למד"א.

    גפני אמר אמש בשיחות שקיים עם שרת המשפטים ויו"ר הקואליציה כי בדיונים שיתקיימו בתקופה הקרובה באופן מקיף, יוסדר גם הנושא החשוב של העברת מידע מציל חיים ממד"א למתנדבי איחוד הצלה. "חיי אדם נפגעים בישראל מידי יום בגלל הפשע הזה שלא מעבירים מידע מציל חיים לחובשים מקצועיים שרוצים להציל חיי אדם ללא תמורה".

    שרת המשפטים איילת שקד, יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם ורכז הקואליציה בוועדת הכספים ח"כ מיקי זוהר אשר התערבו וסייעו בפתרון המשבר, התחייבו לפעול לכך יחד עם הרב גפני ומשרד הבריאות על מנת שהתבחינים ישונו, כך שגם איחוד הצלה יזכה להכרה ממשלתית ולתקציב להמשך פעילותו להצלת חיים.

    יצוין כי מזה זמן רב שיו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מקיים מאבק כדי להבטיח העברת מידע מציל חיים ממד"א לאיחוד הצלה ודורש כי לצד התקציבים המיועדים לפעילות מד"א ביו"ש יועבר תקציב גם לאיחוד הצלה שמצילים חיים מידי יום בכל הארץ וכי יקבלו מידע מציל חיים באופן שוטף ממד"א.

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני, אמר בימים האחרונים כי "לא יתכן שיהיה גוף שיחזיק מונופול על קריאות החירום בהצלת חיים וימנע מאחרים להציל חיי אדם בישראל. נסדיר את הנושא הזה אחת ולתמיד".



    0 תגובות