השרה ההודית לנתניהו: "כולנו מתרגשים מאוד לקבל את פניך בהודו"

    איתי גדסי No Comments on השרה ההודית לנתניהו: "כולנו מתרגשים מאוד לקבל את פניך בהודו"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם שרת החוץ של הודו סושמה סוואראג': "כבוד ועונג אמיתי להיות כאן; יש התלהבות רבה"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם שרת החוץ של הודו סושמה סוואראג'. בפתח הפגישה אמר נתניהו: "זהו כבוד ועונג אמיתי להיות כאן. יש התלהבות רבה, לא רק ברמת הממשלה והמנהיגים, יש התלהבות גם בקרב העם, זה מחמם את הלב. אני מבקש להודות לך על קבלת הפנים הזאת. אני מצפה לדון איתך כיצד נוכל לשפר עוד יותר את הקשרים בינינו".

    לאחר דברים אלו, אמר נתניהו בעברית: "אנחנו פה בהודו בביקור היסטורי. חשוב למדינת ישראל שאחת המעצמות הגדולות בתבל רוצה לפתח איתנו קשרים הדוקים בכלכלה, במסחר, בביטחון, בחקלאות, בהרבה מאוד תחומים. אבל כשאני נמצא פה בהודו אני חושב עליכם, חיילי צה"ל, על העבודה הנפלאה שעשיתם אתמול, שחיסלתם עוד מנהרה. אנחנו מחסלים באופן שיטתי את תשתית המנהרות של החמאס ושל הג'יהאד האסלאמי – שלא יתעסקו איתנו" אמר נתניהו.

    שרת החוץ סוואראג' אמרה: "ברכות חמות על הגעתך להודו. התחושה היא הדדית. ציפינו בשקיקה לביקורך. אחרי הביקור של ראש הממשלה מודי, כולנו מתרגשים מאוד לקבל את פניך בהודו; והיום, החלום הזה התגשם".

    שרת החוץ הדגישה את הידידות החמה והמיוחדת בין המדינות וציינה כי ברצונם להעמיק את שיתופי הפעולה בכל התחומים. שרת החוץ ציינה כי העובדה שהיו בשנה האחרונה ביקורים הדדיים משקפת את הידידות בין המדינות.



    0 תגובות