הותרו לפרסום שמות החיילים שנהרגו הבוקר

    קובי פינקלר No Comments on הותרו לפרסום שמות החיילים שנהרגו הבוקר

    הותרו לפרסום: שמותיהם של קצין וחייל צה"ל שנהרגו הלילה (ד') בהתהפכות רק"ם מסוג תומ"ת במהלך אימון ברמת הגולן

    אבשלום ערמוני ואבינועם כהן ז"ל צילום: דו"צ
    8:15
    01.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on המגישים תוהים: למה ממשל ביידן חושש מלחימה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מוסר את שמותיהם של קצין וחייל צה"ל סג"ם אבשלום ערמוני ז"ל, בן 22 מבית חורון וסמל אבינעם דוד כהן ז"ל, בן 22 מירושלים, שנהרגו הלילה (ד') בהתהפכות רק"ם מסוג תומ"ת במהלך אימון ברמת הגולן.

    סג"ם אבשלום ערמוני ז"ל הועלה מדרגת סג"ם לדרגת סגן לאחר מותו וסמל אבינעם דוד כהן ז"ל הועלה מדרגת סמל לדרגת סמ"ר לאחר מותו. הודעה נמסרה למשפחותיהם. צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן.

    מישיבת בית ועד לתורה הר חברון נמסר "אנו שותפים באהבה גדולה ובכאב גדול לידידינו היקרים בני משפחת ערמוני. אבשלום ז"ל היה מתלמידינו המובחרים. היה מנהיג ומוביל בכל תחום: בהתמדתו בתורת ישראל ובאהבתו ומסירותו למדינת ישראל. אבשלום בחר להיות קצין קרבי למרות אהבתו לתורה – בגלל אהבתו ומסירותו לעם לארץ ולמדינה. הישיבה, רבניה ותלמידיה מכירים את המשפחה, מעריצים אותה, ומתפללים לשלומה".

    אבינועם כהן בן 23, תלמיד שיעור ה' בישיבת אלון מורה. משפחתו מירושלים.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם היוודע דבר מותו של בן ישיבת אלון מורה בשומרון אבינועם כהן. שנהרג בשירות למען כלל ישראל. אבינועם שילב תורה ושירות למען עם ישראל. זוהי מעלה גדולה של אהבת הארץ. אנחנו מחזקים ומחבקים את המשפחה וחבריו בישיבת אלון מורה". דגן הנחה את אגף הרווחה לתת כל סיוע נדרש למשפחתו של אבינועם המתגוררת בחלקה בשומרון.

    ראש ישיבת אלון מורה הרב אליקים לבנון רב השומרון ספד לו: תלמידינו אבינועם כהן ז"ל "עדינו העצני" נעים הליכות, מצוין במידות טובות ובאהבת תורה, חייל ומפקד למופת ואהוב על חבריו"



    0 תגובות