שילחו הרגל מבית טוב שהולך אתכם גם מחוץ לבית – וזכו בפרסים!

    יוסי ברויער Comments Off on שילחו הרגל מבית טוב שהולך אתכם גם מחוץ לבית – וזכו בפרסים!
    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ אילוז מודה: "הייתה טעות לתת לגנץ וטו על הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רדיו 'קול חי' ו'בזק' יוצאים במבצע מיוחד: "הרגל מבית טוב שהולך אתכם גם מחוץ לבית"

    מאזינים לתכנית 'תכל'ס' בכל יום בין השעות 17:00-19:00 ושולחים בשידור חי למערכת התכנית "הרגל מבית טוב שהולך אתכם גם מחוץ לבית".

    בכל יום יזכו 3 גולשים  בטלפון ביתי מתנת "חבילת הסלולר הכשרה של בזק" – הכוללת לראשונה גם סלולר כשר ללא הגבלה וגם טלפון ביתי עם דקות!

    כתבו כאן על הרגל מבית טוב שהולך אתכם לכל מקום, ממש כמו חבילת התקשורת הכשרה, האזינו לתוכנית 'תכל'ס' עם אריאל ברמן ותגלו אם ההרגל שלכם זיכה אתכם בפרס מתנת 'בזק'!

    ניתן לשלוח אלינו רק באמצעות הטופס המצורף או בפקס שמספרו 03-5785541:

      שם (חובה)

      דואר אלקטרוני (חובה)

      ההרגל הטוב שלך

       

      ההרגלים שלנו:

      עדי:

      כל יום בעלי לומד גם בבית וגם בחוץ מהגמרא (ש"ס חתנים-איך אפשר לשכוח!!!) שקיבלתי מקול חי היקרים אין כמו הרגל כזה נפלא וטוב……

      אורה:

      כשאני מוסרת בגדים יד שניה לגמ"ח לנזקקים למדתי מבית אימי ע"ה ואני וילדי נוהגים כמוה-למסור רק בגדים נקיים, מכובסים, ומגוהצים וח"ו לא למסור בגדים עם כפתור חסר או רוכסן קרוע כדי לתת באמת במאור פנים מושלם

       אורנית (בשם בנה):

      ההרגל שלי הוא: לומר לאמא שלי לפני שאני יוצא להסעה תודה רבה על הסנדוויץ'. ומחוץ לבית: לומר למורות שלי תודה על השיעור.

       תמי:

      אני מורחת לבת שלי קרם פנים כל פעם שאני יוצאת מהבית וכן כשאני נמצאת בבית: בבוקר, כשאני חוזרת מהעבודה

      שלום:

      ההרגל הטוב שלנו הוא להשתמש בקו הביתי של בזק ששמו: "קו ונקי", ולא להתקשר לא בסלולאר ולא בנייח למספרים שרוח חכמים אינם נוחה מהם. וגם לשכנע ולהסביר לאחרים כמה חשוב לשמוע בקול מרנן ורבנן גדולי ישראל

      שמואל:

      בכל פעם ששכן מבקש משהו אנחנו נותנים אחד יותר. זה הרגל שלקחתי מאמא שלי ואני גם נוהג כך מחוץ לבית – כשמבקשים שקל אני נותן שני שקלים

       

      יחיאל:

      ההרגל שלי הוא: ללכת בכל יום ברגל (ספורט) בין חמש לשבע ולהקשיב לתוכניתו של אריאל ברמן (בנגן mp3). אחלה תוכנית!!! אני מאוד מאוד מאוד נהנה מהתוכנית!!! מרתקת ומלאה בתוכן!!

       

       שי:

      אצלנו בבית הורגלנו שאף אחד לא לוקח מהכיבוד שבמרכז השולחן את הפריטים האחרונים שנשארו. תמיד לתת לשאר הסועדים קודם. זה נהיה הרגל גם בבית וגם בכל מקום בחוץ: חתונות, מסיבות, בר מצווה ומסיבות.

       

      מלכי:

      כמו שבבית אני לא זורקת חבילות של חטיפים על הרצפה כך גם בחוץ ברשות הרבים אני לא זורקת זבל על הרצפה ודואגת שרשות הרבים תהיה נקיה כמו בבית!! כדי לשמור על ארץ ישראל נקייה!

       

      בלה:

      אצלנו עונים לשיחה בטלפון בבית או בסלולארי במילה 'שלום'. מילה עברית מקורית

       

      יהודה:

      אנחנו משתדלים לדבר על רמקול (ספיקר) או עם אוזניות להגנה מפני הקרינה גם בבית וגם בחוץ. כמו כן כשמישהו מדבר בטלפון אנחנו משתדלים לשמור על שקט.

       

      לאה:

      בכל יום אני חוזרת הביתה מהעבודה, מתיישבת לאכול ארוחת צהרים ושומעת את התוכניות של מנחם טוקר, אלעד כהן ויהודה שוקרון וכמובן את התוכנית 'תכלס' של אריאל ברמן ובגלל זה אני לא הולכת לנוח כל יום!! הרגל חזק שאני לא יכולה בלעדיו… אין על קול חי!!

      יהודית:

      בכל בית שאנחנו מתארחים בו בשבת אנו משאירים פתק תודה עם בקבוק יין או מתנה אחרת

      בת שבע:

      אני משתדלת להגיד לכמה שיותר אנשים (בבית באמצעות הטלפון וברחוב) שיהיה להם יום מלא שמחה. זה נותן כוחות לכל היום וגם פותח את היום שלי הכי טוב



      0 תגובות