בנט: "הורדת המגנומטרים – התקפלות; צופה עלייה באלימות"

    עמית דניאל 3 Comment on בנט: "הורדת המגנומטרים – התקפלות; צופה עלייה באלימות"

    שר החינוך, נפתלי בנט, אומר כי ההחלטה להציב את המגנומטרים והמצלמות היא "התקפלות שיכולה להביא עליית מדרגה באלימות" • על השוטרים: "גיבורים מתחילת האירוע" • ומה עכשיו? "אני מצפה ששר הביטחון יגבש תכנית ביטחונית לראש הממשלה ויסיר את ההטבות המתוכננות לפלסטינים"

    שר החינוך, נפתלי בנט צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך, נפתלי בנט, אומר כי ההחלטה להורדת המגנומטרים היא התקפלות שמציבה את ישראל בעמדה מוחלשת, מצב שיכול לגרור אלימות נוספת. "זהו בוקר קשה" אומר בנט "כואב לראות את ישראל יוצאת לצערי מוחלשת מהמשבר הזה. במקום לחזק את הריבונות בירושלים, הועבר מסר שאפשר לערער על הריבונות".

    "ברגע שעמדתי וראיתי שהעמדה שלי שלא להסיר את המגנומטרים, לא התקבלה, הענקתי גיבוי מוחלט להחלטה שהתקבלה ועשיתי הסברה בינלאומית גם בנושא". השר בנט אומר כי הוא עמד בראש המחנה שדרש להשאיר את המגנומטרים "הובלתי בצורה מוחצת בקבינט את העמדה שאומרת אסור להתקפל. בכל פעם שאנחנו מתקפלים אנחנו חוטפים אינתיפאדה. אתה כאילו מרוויח בטווח הקצר אבל בטווח הארוך אתה פוגע בהרתעה" אמר בריאיון לגלי צה"ל.

    השר בנט אומר כי הוא סבור שכעת יש לגבש תכנית ביטחונית "מה שצריך, זה לגבש תכנית, כי אני צופה בתקופה הקרובה עליה באלימות. צריך לגבש תכנית לסיכול הטרור. אני מגבה את ראש הממשלה. לגיטימי מאד להציב מגנומטרים. ההחלטה המקורית היתה בשיחה של ראש הממשלה עם מערכת הביטחון אבל אני לא חושב שהוא שגה. אני מגבה אותו על ההחלטה להציב. אני חושב שההחלטה להוריד מגנומטרים ולקפל מצלמות היא שגיאה לנוכח האלימות".

    "אני נושא באחריות וגם אם עמדתי בראש המחנה שהתנגד לקיפול המצלמות והמגנומטרים, אני שר בממשלה. בעקבות המשבר הזה אני מקווה שראש הממשלה ינחה את שר הביטחון להוריד הטבות לפלסטינים ולהציב במקומם תכנית לטיפול באלימות. תכנית לסיכול הטרור".

    "השוטרים בעיניי הם גיבורים של כל האירוע מתחילתו ועד סופו. אנחנו אימצנו את עמדת המשטרה לאורך הדרך. אני רוצה לומר מילה טובה לרוני אלשיך ולניצב יורם הלוי ולשר לביטחון פנים גלעד ארדן שלאורך הדרך ניהל את המצב בצורה שקולה ואחראית".

    "כשר חינוך, זה לא סוד שפעלתי ואני פועל לשפר את רמת החינוך לערביי ישראל. כשר כלכלה פעלתי להביא להם הרבה תעסוקה. אני חייב לומר, זה לא בודדים זה אלפים, רק לפני שבוע ניסו להרים עצרת של אלפים הגיעו שישים איש כי ראו ישראל חזקה. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש כולנו. אומר את זה הבן אדם שהכי פעל למען שיפור השירותים לערביי ישראל. בתוך כנסת ישראל יושבים כמה חכי"ם שליבו והיו שותפים לשקר הגדול ולעלילת הדם. בפועל, הר הבית פתוח שוב מיום ראשון שעבר. האירוע הזה מחייב חשבון נפש" אמר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      המדינה נותנת לחינוך הערהי מתוך חולשה ופחד, לא מתוך דאגה לשיפור תנאיהם,
      אצל החרדים זה הפוך

    2. 2

      בנט הוציא ממש בשבועות אלה נוהל איתנות פיננסית, שלפי בדיקת רואי חשבון עשרות רבות ואולי מאות מוסדות לא יעמדו בו, ולפי הנוהל ח"ו יסגרו!!
      וכדי להשלים את המגמה, בנט כבר 4 פעמים דוחה את תשובת משרד החינוך לבית המשפט לגבי האפליה של מוסדות חרדים לעומת הנוצרים.
      מה שכעת מגיע שוב ביום ראשון לוועדת הכספים בכנסת כפי שפורסם כאן בקול חי
      הנה הקישור לכתבה בקול חי
      /radio/414440/?utm_source=site&utm_medium=timeline-page