מרגש: הצילו את חייו וכעת הגיעו לחתונתו

    דוד פיינגולד 1 Comment on מרגש: הצילו את חייו וכעת הגיעו לחתונתו

    לפני כשנתיים וחצי, מתנדבי מד"א שלומי מרצ'ביאק ואביגדור הריס ביצעו פעולות החייאה והצילו את חייו של אבנר שהתמוטט * לאחרונה חגג אבנר את חתונת בנו, והוא כמובן דאג להזמין לחתונה את מי שהצילו את חייו

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשנתיים וחצי, לקה אבנר בדום לב והתמוטט בקיבוץ בצפון הארץ. אבנר הפסיק לנשום ואזרחים שהיו במקום החלו לסייע לו והזעיקו את מד"א בקו חירום 101. במקביל לשיגור ניידת טיפול נמרץ של מד"א למקום קיבלו מתנדבי במד"א שלומי ואביגדור קריאה באפליקציית הכוננים אשר מזהה מיקום והגיעו למקום האירוע בתוך רגעים בודדים. כאשר הגיע שלומי למקום, ראה את אבנר שרוע על הרצפה מחוסר הכרה והחל מיידית לבצע בו החייאה, לאחר כמה דקות הגיע צוות טיפול נמרץ של מד"א למקום, ביצע באבנר פעולות החייאה מתקדמות והמשיך להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים עד הגעתו לבית החולים. אבנר היה מחוסר הכרה למשך יממה נוספת ולאחר שהתעורר בבית החולים והשתקם הגיע שלומי לבקר אותו בבית החולים ומאז נוצר ביניהם חיבור מיוחד, כאילו היו משפחה כל חייהם.

    שלומי ואבנר שמרו על קשר במהלך כל השנים האחרונות, הם מדברים בטלפון מדי שבועיים ואבנר אף קיים ארוחה הודיה על מנת להודות לכל הצוותים שהחזיר לו את חייו. לאחרונה התחתן בנו של אבנר והוא כמובן שמח להזמין לחתונה את שלומי ושאר חברי הצוות שהצילו את חייו.

    אבנר אמר: "הרופאים בבית החולים סיפרו לי שהייתי בדום לב במשך כרבע שעה, והעובדה שחזרתי לחיים היא לא מובנת מאליו. אני מודה לאלוהים ולחברים שהיו סביבי ברגע ההתמוטטות והתחילו את שרשרת ההחייאה שלי ולכל מי שהעניק לי סיוע וטיפול רפואי שבזכותם חזרתי לחיים, כולם חלק ממני ובזכותם זכיתי לראות את בני מתחתן. אני שמח שיכולתי לחגוג עם האנשים שהצילו את חיי את האירוע המשמח הזה".

    שלומי מרצ'ביאק, חובש רפואת חירום במד"א סיפר: "מאז האירוע נוצר ביני לבין אבנר קשר מיוחד במינו, כשקיבלתי את ההזמנה לחתונה התרגשתי מאוד ונזכרתי באירוע, אני שמח וגאה שבמסגרת ההתנדבות במד"א אני זוכה להציל חיים, ולראות את האנשים האלו חוגגים עם משפחתם רק מחזק את התחושה".

    מנכ"ל מד"א, אלי בין מסר: "התרגשתי לשמוע על הסיפור של אבנר והקשר שנוצר לו עם שלומי ואביגדור, אני גאה באנשי מגן דוד אדום, שזוכים להציל חיים מדי יום בייחוד שכתוצאה מכך נוצר קשר מיוחד בין האנשים. אירועים מסוג זה רק מחזקים את תחושת השליחות של כוחות מד"א הנמצאים בשטח כל יום ויום ודואגים לטיפול רפואי מסור לכולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות