שרה ומלאניה סיירו בהדסה; הילדים קיבלו מתנה מהבית הלבן

    דוד פיינגולד 1 Comment on שרה ומלאניה סיירו בהדסה; הילדים קיבלו מתנה מהבית הלבן

    במהלך הביקור המרגש שערכו השתיים בבית החולים, שוחחו עם הצוות הרפואי, שיבחו אותם על פועלם ונפגשו עם ילדים לשיחה חמה ואוהבת • מלאניה טראמפ הביאה עמה מתנות לילדים החולים

    בית החולים הדסה עין כרם
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, ורעיית נשיא ארה"ב, מלניה טראמפ, ערכו היום סיור מיוחד בבית החולים הדסה עין כרם, במהלכו נפגשו עם אנשי הצוות הרפואי ועם ילדות וילדים המאושפזים בבית החולים.

    השתיים נפגשו עם אנשי הצוות הרפואי ושיבחו את פעילותם. בהמשך הסיור, הגברת נתניהו והגברת טראמפ יצאו אל גינת המשחקים, שם נפגשו עם ילדות וילדים המאושפזים בבית החולים. השתיים הביאו לילדים מתנות – קופסאות משחקים – וקיבלו מהם בחזרה אלבומי תמונות עם הקדשה אישית ומכתבים שהילדים כתבו. במקום הם חנכו ספסל בגינת המשחקים.

    בשיחה ב-4 עיניים שהתקיימה בין השתיים, שהייתה חמה ולבבית ושיקפה את מערכת היחסים הארוכה והמשותפת ביניהן, סיפרה הגברת נתניהו לגברת טראמפ על גבורת הלוחמים במבצע "צוק איתן".

    הגברת נתניהו הציגה בפני הגברת טראמפ את תמונותיהם של חיילי צה"ל, הדר גולדין ז"ל ואורון שאול ז"ל, ובנוסף העבירה לה מכתב מזהבה שאול, אמו של אורון ז"ל.

    הגברת נתניהו והגברת טראמפ ייפגשו הערב לארוחה אינטימית של שני הזוגות, יחד עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ורה"מ בנימין נתניהו, שתתקיים במעון רה"מ בירושלים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התמונה פה היה של בית החולים הדסה "הר הצופים" ולא כמו שכתוב הדסה עין כרם