'אהליך' מציגים: 'רכבת הרים' • האזינו:

    אשר גרייבר 4 Comment on 'אהליך' מציגים: 'רכבת הרים' • האזינו:

    שימי סקלאר, אבי ז'אנו ועוד חברו לשיר מיוחד ומרגש – רכבת הרים

    צילום: Neukoln ויקיפדיה
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב פסח, ארבעת הבנים, וכמידי שנה מחפשים את ה"פתח לו" הייחודי שיצליח עם כל הארבעה כולם, ואולי גם עם 'הבן החמישי' שלא מסב לשולחן. זה כבר לא סוד שכוחה של המוזיקה יכול לגעת כמעט בכל אחד ולהוציא ממנו את הטוב שבו. שירה ויציאה מהמיצרים האישיים שלנו הולכים ביחד עוד מ'אז ישיר משה ובני ישראל' את שירת מצרים כביטוי לחירות פנימית אמיתית.

    לצורך הפקת השיר חברו יחדיו מספר תלמידים מובחרים שנתנו מעצמם ומקולם לתועלת השיר, ובשיתוף פעולה עם ר' דוד ברוך, האחראי על מגמת צילום ועריכה הקיימת במסגרת, הפיקו קליפ איכותי ומרשים.

    על הלחן חתום ר' אבי אברהם, המילים נכתבו ע"י התלמיד רפאל שמלוב, בליוויו של הר' אבי אברהם כאשר על מלאכת העיבוד הופקד המעבד המוכשר ר' שימי סקלאר ועל המיקס והסאונד אבי ז'נו. השיר הקבוצתי הראשון שיצא מהווה את יריית הפתיחה לאלבום שלם שיופק במהלך השנה במסגרת ויכלול שירים נוספים בנושאים מגוונים, אותם כתבו וביצעו הנערים לפי בחירה מתוך רפרטואר הרגשות האישי שלהם, בליווי מקצועי צמוד.

    "מרכז תורני 'אהליך' שנמצא תחת המטריה של מוסדות 'שתילים' בניהול הרב ישראל רייסנר, מהווה מזה 7 שנים בית רגשי, חינוכי ומקצועי לעשרות תלמידים המחולקים לשתי קבוצות אפיון: נוער מתמודד (בעיות רגשיות והתנהגותיות) ומסגרת ישיבתית נוספת, שמורה ונפרדת לנערים עם רקע נפשי". מספר לנו הרב נתן צבי פינקל שליט"א, מנהל המרכז החינוכי.

    האזינו:

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כל הכבוד!!! מילים חזקות ובצוע מעולה.

    2. 3

      שיר פצצה?? תמשיך כך ותוצי עוד שירים