הציוצים שבקעו מהתיק גרמו להם לדרוש מהעזתי לפתוח אותו

    נבחנת האפשרות ע"י רשות הטבע והגנים להטלת קנס כספי על מנת לצמצם את תופעת הסחר בבעלי החיים. הציפורים ישוחררו על ידי רשות הטבע והגנים לטבע באחת מהוודאיות בדרום הארץ.
    מנדי אושר 1 Comment on הציוצים שבקעו מהתיק גרמו להם לדרוש מהעזתי לפתוח אותו

    ניסיון הברחה של כ- 30 ציפורי שיר מעזה לישראל • מחירה של כל ציפור נאמד בכמה מאות ולעיתים אלפי שקלים • זוהי הפעם החמישית בשנתיים האחרונות בה מסוכל ניסיון הברחה של ציפורים דרך מעבר ארז

    ציפור / אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90
    נבחנת האפשרות ע"י רשות הטבע והגנים להטלת קנס כספי על מנת לצמצם את תופעת הסחר בבעלי החיים. הציפורים ישוחררו על ידי רשות הטבע והגנים לטבע באחת מהוודאיות בדרום הארץ.
    9:30
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ עמית הלוי: "הסיסמה 'לעולם לא עוד' חסרת כיסוי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיתוף פעולה בין בודקי רשות המעברים של משרד הביטחון, נציגי מנהלת התיאום והקישור לעזה ורשות הטבע הגנים, סוכל לפני מספר דקות ניסיון הברחה של כ- 30 ציפורי שיר מעזה לישראל.

    למעבר ארז הגיע סוחר פלסטיני בן 44, תושב העיר עזה, אשר ניסה להבריח עשרות חוחיות מרצועת עזה למזרח ירושלים ושם לסחור בהן, כאשר מחירה של כל ציפור נאמד בכמה מאות ולעיתים אלפי שקלים. היתר הכניסה של התושב לישראל הוחרם לאלתר, וכן נבחנת האפשרות ע"י רשות הטבע והגנים להטלת קנס כספי על מנת לצמצם את תופעת הסחר בבעלי החיים. הציפורים ישוחררו על ידי רשות הטבע והגנים לטבע באחת מהוודאיות בדרום הארץ.

    זוהי הפעם החמישית בשנתיים האחרונות בה מסוכל ניסיון הברחה של ציפורים דרך מעבר ארז, עפ"י רוב ציפור החוחית אשר נחשבת לבעל חיים נדיר ומבוקש מאוד במגזר הערבי.

    מתאם החקלאות במנהלת התיאום והקישור לעזה, מר אורי מדר: "העלייה בכמות ניסיונות ההברחה של ציפורים, מעזה ומיהודה ושומרון, נובעת מריבוי של ניסיונות ציד, אשר הופכים את הציפורים לחיה נדירה. אנחנו פועלים בשיתוף עם כל הגורמים, הישראלים והפלסטינים, כדי לסייע לבעלי החיים בעזה – מדובר בהצלת חיים לכל דבר". מנהל מעבר ארז ברשות המעברים, שלמה צבן: "בעת בדיקה ביטחונית שגרתית לסוחר חקלאות פלסטיני, תושב עזה, הבחינו הבודקים הביטחוניים בסימנים מחשידים. בבדיקת תיק הצד של הסוחר התגלו מספר ציפורים, קשורות ומוסתרות בדופן התיק"

    הברחת ציפורים חוחיות5_עדי קרינגלר / אילוסטרציה
    ,

    עדי קרינגלר

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי עומד מאחוריו האם זה לא הברסלבר הזה