צפו: ח"כ טיבי "אנחנו צועדים לשחרור גופתו של 'הקרבן' אבו אלקיעאן"

    מנדי אושר 2 Comment on צפו: ח"כ טיבי "אנחנו צועדים לשחרור גופתו של 'הקרבן' אבו אלקיעאן"

    ח"כ אחמד טיבי בשיירת הרכבים מכנה את המחבל מאום אל חיראן "הקרבן" ודורש לשחרר את גופתו "אנחנו נוהרים כדי לשחרר את גופתו" • ואיזה דגלים החזיקו המפגינים?

    צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיירת הרכבים שיצאה מאום אל חיראן, נכח גם ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) שאמר תוך שהוא אוחז בידו דגל שחור "ההפגנה של המכוניות היא צעד נוסף בשרשרת מחאות נגד הריסות הבתים. הריגתו של יעקוב אבו אלקיעאן" כלשונו "וההסתה המתמשכת של השר ארדן, צמרת המשטרה ונתניהו נגד הציבור הערבי".

    "אנחנו נוהרים" אמר טיבי "ברכבים שלנו כדי לעצור את השנאה וההסתה, אנחנו נעים בהמונינו כדי לדרוש הכרה בכפרים הלא מוכרים ולעצור את ההריסות ולדרוש הסדרה והרחבה. אנחנו נוהרים כדי לשחרר את גופתו של 'הקרבן' (המחבל. מ.א.) יעקוב אבו אלקיעאן, גם לנו מגיע".

    בתוך כך משטרת ישראל פרסמה מוקדם יותר "ייתכנו שיבושי תנועה בבירה ושוטרי משטרת ישראל יפעלו להסדרת והכוונת התנועה לצירים חלופיים בהתאם לצורך. המשטרה תקפיד על התנאים שאושרו למחאה וקוראת למשתתפי ההפגנה לעמוד בתנאים שאושרו ולהישמע להוראות המשטרה. משטרת ישראל מאפשרת את זכות המחאה, ולצד זה אחראית גם על הסדר הציבורי ועל צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי ירושלים והבאים בשעריה" נמסר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מערך הכנסת התגוהות בקול חי משותק – לר מכניסים תגובות
      לא צריך!!!