דוד ביטן: אם התאגיד ייסגר זה יהיה רק משיקולי תקציב

    ראש הממשלה הוא שר התקשורת וגם שר החוץ וגם יו''ר הקבינט וגם ראש ממשלה. בדיונים האלה זה חשוב מה הוא אומר. לעומת זאת אם מדברים על רכבת חדשה צריך לשאול את שר התחבורה
    אבי יעקב No Comments on דוד ביטן: אם התאגיד ייסגר זה יהיה רק משיקולי תקציב

    חוק ההסדרה: בנט? 25 חכי"ם בליכוד חתמו על החוק. אנחנו לא חיכינו לו, הליכוד היה שם לפניו • תחנה לחרדים: נקדם דבר כזה גם ברשות השידור, שידור ציבורי צריך לפנות לכל מגוון המדינה גם לחרדים • והאם נתניהו מחליט הכל?

    צילום: Hadas Parush/Flash90
    ראש הממשלה הוא שר התקשורת וגם שר החוץ וגם יו''ר הקבינט וגם ראש ממשלה. בדיונים האלה זה חשוב מה הוא אומר. לעומת זאת אם מדברים על רכבת חדשה צריך לשאול את שר התחבורה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן, יו"ר הקואליציה, ומראשי התומכים בסגירת תאגיד השידור הציבורי שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על סאגת התאגיד ואמר "התאגיד הזה קיים, בחנו את העניין וראינו שהפירוק שלו תקציבית עדיף מההקמה שלו. נכון להיום יש התלבטות מסויימת".

    מה רע בתאגיד שעדיין לא קם?

    זה שהוא לא קם זה בעיה שלהם ולא שלנו. זה שהם אומרים שהם יהיו מוכנים עוד שבועיים זה משחק שלהם כדי לעצור את נקודת האל חזור. הבעיה בתאגיד כרגע היא שהתאגיד לא עלה וברשות השידור העובדים מוכנים לכל התייעלות ולכן אפשר להגיע לתוצאה טובה יותר שם.

    אז לא מדובר במניעים זרים?

    זה השיקול מספר אחד. אנחנו רגילים שהעיתונאים הולכים נגדנו ואנחנו לא מתרגשים. אם יוכיחו לי שתקציבית עדיף להישאר עם התאגיד אני אוותר. שמעתי את דברי השר ארדן ואני חושב שהוא לא צודק.

    שמענו על כוונת התאגיד להקים תחנת רדיו חרדית

    אנחנו נקדם דבר כזה גם ברשות השידור. שידור ציבורי צריך לפנות לכל מגוון המדינה גם לחרדים.

    מה אתה אומר לאנשים שסגרו איתם חוזים, עזבו מקומות עבודה

    ומה תגיד למעל 1000 עובדים ברשות השידור מעל גיל 50 שילכו הביתה ואף אחד לא יקח אותם? בתאגיד החדש חצי שייכים לרשות השידור כך שזה לא בעיה. חלק אחר יכולים להמשיך במסגרת רשות השידור. מדובר בפיילוט, כי התנאי היחיד הוא שהם יסכימו לכל שינוי.

    מה דעתך על חוק ההסדרה?

    אתה יודע ש-25 חכי"ם בליכוד חתמו על החוק. אנחנו לא חיכינו לו, הליכוד היה שם לפניו. אבל זה קשור להחלטת ראש הממשלה, זה נושא חשוב עם שיקולים בינלאומיים וזה בסמכותו ושיקוליו.

    את איש אחד מחליט הכל?

    ראש הממשלה הוא שר התקשורת וגם שר החוץ וגם יו"ר הקבינט וגם ראש ממשלה. בדיונים האלה זה חשוב מה הוא אומר. לעומת זאת אם מדברים על רכבת חדשה צריך לשאול את שר התחבורה.



    0 תגובות