לתושבים החרדים נמאס מהזלזול: מתאגדים למינהל שכונתי

    "יש מקומות שאין מדרכה בכלל ותושבים הרוצים להלך בדרך מוכרחים לרדת וללכת בכביש שגם ככה הוא צר ומסוכן" אמר אחד מהם
    ארי וידר No Comments on לתושבים החרדים נמאס מהזלזול: מתאגדים למינהל שכונתי

    לאחר תלונות מצד תושבי שכונת רמב"ש ג' שמתרעמים על היעדר שירותים בסיסים, תושבים בשכונה התאגדו ומתכוונים לקיים בחירות למינהל שכונה • "שילמנו הרבה כסף גם על פיתוח וגינות מגיעות לנו בזכות ולא בחסד"

    "יש מקומות שאין מדרכה בכלל ותושבים הרוצים להלך בדרך מוכרחים לרדת וללכת בכביש שגם ככה הוא צר ומסוכן" אמר אחד מהם
    8:58
    06.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on גנזך קידוש ה': השואה – ערכים; לא רק סיפור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לתושבי שכונת רמת בית שמש ג' נמאס ממה שהם מכנים "כזלזול" והם מתאגדים ומבקשים לבחור מינהל שכונתי על מנת שייצג אותם מול מוסדות העירייה והשלטון.

    כזכור, הבאנו כאן בחודשים האחרונים מספר תלונות מצד תושבי שכונת רמב"ש ג' שמתרעמים על היעדר שירותים בסיסים, לטענתם.

    "יש מקומות שאין מדרכה בכלל ותושבים הרוצים להלך בדרך מוכרחים לרדת וללכת בכביש שגם ככה הוא צר ומסוכן" אמר אחד מהם והוסיף "שילמנו הרבה כסף גם על פיתוח וגינות מגיעות לנו בזכות ולא בחסד. במקום גינה יש מקום שומם ואין לאן להוציא את הילדים.. לא גינון, לא עצים, כלום לא עשו אנחנו שילמנו ומנגד מקבלים התקדמות איטית מאד ולא מתמדת. אגב, אני לא מדבר על מתנ"ס וניקיון ברחובות זה כבר מותרות."

    לדברי תושב השכונה גם בעניין בתי הספר קיימת בעיה גדולה. "לפני שלוש שנים כשהתחלנו להתיישב בשכונה היו אמורים להיות שני בתי ספר. מה שקורה בפועל זה שרק בית ספר אחד נבנה והוא בלי חשמל, בלי סורגים ובלי תנאים מינימליים לקליטת תלמידים ולא נראה שהמבנה הזה יוכל לקלוט תלמידות בשנה הקרובה". והבעיות רק ממשיכות.

    על כן התאגדו תושבים בשכונה ומתכוונים לקיים בחירות למינהל שכונה. הבחירות צפויות להתקיים בשבועות הקרובים ובימים אלו מתגבשת רשימת המועמדים.



    0 תגובות