אבל כפול • חמותו של מזכה הרבים הרב לסרי הלכה לעולמה

    כזכור, ביום שישי לפני חודש וחצי טבע בנו בן ה- 21 של הרב לסרי בחוף הים באשדוד ולאחר 48 שעות בהן נלחמו הרופאים על חייו הוא נפטר והשיב את נשמתו לבוראה.
    יעקב גרודקה 2 Comment on אבל כפול • חמותו של מזכה הרבים הרב לסרי הלכה לעולמה

    אבל נוסף בבית משפחתו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי • האסון הקשה בבית משפחת לסרי עדיין טרי וכבר נתבשרו במשפחה על פטירתה של הסבתא הצדקת, אמה של הרבנית לסרי, כשהיא בת 78

    כזכור, ביום שישי לפני חודש וחצי טבע בנו בן ה- 21 של הרב לסרי בחוף הים באשדוד ולאחר 48 שעות בהן נלחמו הרופאים על חייו הוא נפטר והשיב את נשמתו לבוראה.
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבל נוסף בבית משפחתו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי. האסון הקשה בבית משפחת לסרי עדיין טרי וכבר נתבשרו במשפחה על פטירתה של הסבתא הצדקת, אמה של הרבנית לסרי, כשהיא בת 78.

    בשעה האחרונה נקראה לבית דין של מעלה האשה הצדקנית מרת רגינה מרג'נה לסרי – עליה דיווחנו לפני מספר שבועות כי התמוטטה לאחר התקף לב ואושפזה בבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קריטי.

    מלבד היותה אמה של אשת מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, היא הייתה ידועה כבעלת חסד גדול, ותמיד הייתה מחזקת את בתה וחתנה שימשיכו בעשיית החסד עם רבבות עם ישראל.

    כזכור, ביום שישי לפני חודש וחצי טבע בנו בן ה- 21 של הרב לסרי בחוף הים באשדוד ולאחר 48 שעות בהן נלחמו הרופאים על חייו הוא נפטר והשיב את נשמתו לבוראה.

    אחיו של הנפטר, הרב מאיר לסרי, מאנשי החסד בעיר באר שבע, סיפר אז ב'קול חי' על התחושות הקשות של האובדן ועל הדרך שבה המשפחה מתמודדת עם המציאות, בביטחון ובהרבה אמונה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חמותו של רבי מיכאל לסרי נפטרה מה עם חמיו