נתניהו מפתיע: בקרוב אוריד מעליי כמה מהתיקים

    "למרבה הצער, אדוני ראש הממשלה, מאז הקמתה של הממשלה הנוכחית אין שר חוץ במשרה מלאה ומי שמכהן בתפקיד החשוב הזה הוא אתה אדוני"
    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו מפתיע: בקרוב אוריד מעליי כמה מהתיקים

    נתניהו פירט את הישגיו בתחום יחסי החוץ, בין היתר באמצעים גרפיים, ודרך עקיצות ליאיר לפיד • במענה לשאלת ח"כ אלהרר, אמר נתניהו כי בקרוב יוריד מעצמו כמה תיקים, אך "אני מבקש לבחון אותי כשר חוץ לפי תוצאות לא לפי תהליכים"

    "למרבה הצער, אדוני ראש הממשלה, מאז הקמתה של הממשלה הנוכחית אין שר חוץ במשרה מלאה ומי שמכהן בתפקיד החשוב הזה הוא אתה אדוני"
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה התייצב בשעה זו לדיון בוועדה לביקורת המדינה לדיון בעניין דו"ח המבקר על פעילות מערך ההסברה והדיפלומטיה הציבורית במשרד החוץ.

    במהלך דבריו התייחס ראש הממשלה נתניהו לפעילותו כשר חוץ, ופירט את הישגיו בתחום יחסי החוץ, כולל שימוש באמצעים גרפיים, ועקיצות ליאיר לפיד.

    ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, פתחה את הדיון ואמרה לנתניהו "למרבה הצער, אדוני ראש הממשלה, מאז הקמתה של הממשלה הנוכחית אין שר חוץ במשרה מלאה ומי שמכהן בתפקיד החשוב הזה הוא אתה אדוני ונזכיר כי זאת בנוסף לתפקידך כשר לשיתוף פעולה אזורי, שר הכלכלה ושר התקשורת וכמובן כראש ממשלה.

    נתניהו השיב לה ואמר כי בקרוב יוריד מעצמו כמה תיקים, אך "אני מבקש לבחון אותי כשר חוץ לפי תוצאות לא לפי תהליכים".

    נתניהו הציג את סקר גאלופ שמציג עלייה באחוזי התמיכה בישראל בקרב אזרחי ארה"ב לעומת תמיכה מועטה ברשות הפלסטינית.

    ראש הממשלה נתניהו עקץ גם את יאיר לפיד אשר מופיע בבירות העולם כתחליף לשר חוץ, "הסברה היא לא יעד בפני עצמו אא"כ אתה פוליטיקאי וירטואלי שחי במקום וירטואלי"

    נתניהו דוחה ציטוט מדוח מבקר המדינה לפיו לא היה תיאום בין דובר צה"ל למערך ההסברה במהלך מבצע צוק איתן ואמר "אני לא מקבל את זה". נתניהו הוסיף "אני אומר בצורה פשוטה, האחריות היא עלינו, תהליכים נבדקים בתוצאות, ואני לא חייב להסכים עם מבקר המדינה בכל דבר, אני חושב שעיסוק יתר בתהליכים פוגע גם בתוצאות".

    בישיבת הוועדה נרשמה נוכחות גבוהה של חברי כנסת מכלל סיעות הבית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סוף סוף הוא מבין שהוא לא יכול הכל לבד

    2. 1

      אני מעדיף שישאיר את התיקים ויוריד את ראשות הממשלה