לפיד: "בנט גוזל מילדי ישראל את היכולת ללמוד אנגלית"

    לפיד: "המאבק הזה הוא לא בין חרדים לחילונים. יש לא מעט חרדים שתומכים בלימודי מתמטיקה ואנגלית. זה מאבק בין פוליטיקה מושחתת לבין אנשים שאכפת להם".
    איתי גדסי 4 Comment on לפיד: "בנט גוזל מילדי ישראל את היכולת ללמוד אנגלית"

    יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד: "ישראל הולכת אחורה. הממשלה הזו איבדה עניין במדינה" • "שר החינוך עושה מסיבות עתונאים, מדבר על חמש יחידות מתמטיקה ואז גוזל מילדי ישראל את היכולת ללמוד מתמטיקה וללמוד אנגלית

    לפיד צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    לפיד: "המאבק הזה הוא לא בין חרדים לחילונים. יש לא מעט חרדים שתומכים בלימודי מתמטיקה ואנגלית. זה מאבק בין פוליטיקה מושחתת לבין אנשים שאכפת להם".
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, התייחס הבוקר לראשונה לכוונת הממשלה לבטל את לימודי המתמטיקה והאנגלית בחינוך החרדי

    בפתח ישיבת הסיעה היום בכנסת אמר לפיד "המאבק הזה הוא לא בין חרדים לחילונים. יש לא מעט חרדים שתומכים בלימודי מתמטיקה ואנגלית. זה מאבק בין פוליטיקה מושחתת לבין אנשים שאכפת להם".

    לדבריו: "ישראל הולכת אחורה. הממשלה הזו איבדה עניין במדינה. היא איבדה עניין בעתיד של הילדים שלנו. הכל פוליטיקה. זה לא שהם שקלו ובדקו והחליטו שזה הצעד הנכון. פשוט לא אכפת להם. אם "יש עתיד" עשתה את זה, הם יבטלו את זה".

    לדברי לפיד "שר החינוך עושה מסיבות עתונאים – מדבר על חמש יחידות מתמטיקה, חמש יחידות אנגלית – ואז גוזל מילדי ישראל את היכולת ללמוד מתמטיקה וללמוד אנגלית".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה גוזל מיש רוצה ללמודצ שילמד למה להכריח כסיל?

    2. 3

      מי שרוצה שילמד למה להכריח' שוטה?

    3. 1

      איך אפשר להתקדם לאנשהו בחברה כמו שלנו בלי אנגלית ומתמטיקה? אנחנו כבר חיים בכפר גלובאלי ולא מקומי באזור שלנו בלבד. אנגלית ומתמטיקה הן שפות בינלאומיות שנמצאות בכל…כל כך לא מודרני מה שקורה פה פשוט בלתי נסבל!
      הייתי ממליצה לכל תלמיד שנמנעו ממנו לימודי הליבה ללכת לעשות השלמה של המקצועות האלו, אנגלית אפשר ללמוד בבית ספר כמו ברלינגטון אינגליש או דרך אפליקציה או לבד באינטרנט ומתמטיקה במקומות כמו hit, יואל גבע ועוד.