כחלון מכחיש כי בכוונתו להדיח את גלנט מתפקידו

    "שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט"
    איתי גדסי No Comments on כחלון מכחיש כי בכוונתו להדיח את גלנט מתפקידו

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס לשר הבינוי גלנט: שמענו שמתכוונים להדיח אותך ממשרד הבינוי • גלנט: "אני למד משאלתך שזה משרד טוב כי הרבה אנשים רוצים אותו" • שלשום דווח בחדשות 10 על כוונת כחלון להעביר התיק לח"כ אלי כהן

    שר האוצר ושר הבינוי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    "שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון בוועדה לביקורת המדינה בנוגע לסיוע לזכאים לדיור ציבורי בו השתתף שר הבינוי יואב גלנט, שאלה חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס את גלנט, האם נכונה השמועה שמתכוונים להדיחו מתפקידו לטובת ח"כ אחר.

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס התייחסה לפרסומים על סבב התיקים בממשלה ואמרה: "היום אנחנו שומעים שיש מי שרוצה להעביר את שר השיכון מתפקידו לפני הדיונים על התקציב, ולא יהיה מי שידאג לדיור הציבורי בזמן שאנחנו במשבר דיור נוראי".

    השר גלנט השיב כי "יש אנשים שמנסים להציג אותי כמסכן וחלש אבל אני מרגיש מספיק חזק בכל דבר שאני עושה ומאוד מרוצה ממה שעשינו ועוד נעשה במשרד. שמעתי את השמועות בתקשורת, תפנו את השיח למי שיש לו יכולת השפעה, לא אלי".

    ח"כ חיים ילין אמר כי העיקר זה אם יש דיור ציבורי או לא, ולא אם השר מתחלף מחר בבוקר. האמירה עוררה סערה וח"כ לוי אבקסיס שאלה "האם עמידר מדיחה שר מכהן במשרד השיכון".

    השר יואב גלנט (כולנו) השיב: "אני למד מדברייך שאת מעוניינת שאני אשאר במשרד. אני שמח. אני למד שזה משרד טוב כי הרבה אנשים רוצים אותו".

    שאלת ח"כ אורלי לוי אבקסיס מגיעה לאחר הדיווח שלשום בחדשות 10 על כוונת כחלון להדיח את גלנט כשהתיק יעבור לידי ח"כ אלי כהן.

    במבקיבל, אמר היום השר גלנט במהלך ביקור בבית שמש כי הוא מתכוון להמשיך והלחזיק בתיק עוד 20 שנה.

    מלשכת כחלון נמסר כי בניגוד לפרסומים בתקשורת, ראש הממשלה ושר האוצר לא סיכמו על כל שינוי בתיקים בהם מחזיקה מפלגת כולנו.

    בלשכת כחלון אמרו כי "בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצויינים. את פירות שיתוף הפעולה בין השניים ניתן לראות בתוצאותיה של תכנית "מחיר למשתכן" ותכניות נוספות אותם מובילים השניים יחד. שינויים באיוש התיקים אותם מחזיקה מפלגת כולנו תעשה רק בהסכמה מלאה בין שר האוצר משה כחלון לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט".



    0 תגובות