הצביעות של 'שרונה מרקט' • למוסלמי מותר, ליהודי אסור

    בתשובה לשאלת אתר 'קול חי' האם בעלי החומוסיה נקנס על סגירת החנות בעת שכל החנויות במתחם פעלו, השיבו משרונה מרקט כי הוא לא נקנס.
    יעקב גרודקה No Comments on הצביעות של 'שרונה מרקט' • למוסלמי מותר, ליהודי אסור

    בשנה שעברה סערה הארץ לאחר שהתברר שבעלי מתחם שרונה מרקט קנסו חנות שבעליה החליט שלא לפתוח אותה בשבתות • אולם כאשר הדבר נוגע לחגים מוסלמים, גילו בעלי המתחם גמישות • הסיפור המלא

    צילום: Yaakov Naumi/FLASH90
    בתשובה לשאלת אתר 'קול חי' האם בעלי החומוסיה נקנס על סגירת החנות בעת שכל החנויות במתחם פעלו, השיבו משרונה מרקט כי הוא לא נקנס.
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנה שעברה סערה הארץ לאחר שהתברר שבעלי מתחם שרונה מרקט קנסו חנות שבעליה החליט שלא לפתוח אותה בשבתות. על רקע הסערה, בעלי עסקים נוספים במתחם טענו כי גם הם נקנסו בעקבות הרצון לסגור בשבת.

    לאחר הסערה שנוצרה נאלצו בשרונה מרקט לבטל את הקנס. לאור המקרה אף הגיש ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הצעת חוק לפיה לא יהיה ניתן לכפות על בעל עסק לעבוד בשבת כתנאי להצטרפותו למתחם עסקים ולא ניתן יהיה לקנוס אותו בגין סירובו לעבוד בשבת. בנוסף, יוכלו בעלי עסקים לתבוע נזיקית עמיתים מחללי שבת הפוגעים בהם כלכלית.

    אולם מסתבר שבשרונה מרקט שהחליטו בשעתו לקנוס חנות ששמרה שבת, כאשר הדבר נוגע לחגים מוסלמים, גילו בעלי המתחם גמישות. בשבוע שעבר ציינו המוסלמים את חג עיד אל פיטר ובעלי חומוסיה במתחם שרונה מרקט החליט לרגל החג לסגור את החנות.

    בתשובה לשאלת אתר 'קול חי' האם בעלי החומוסיה נקנס על סגירת החנות בעת שכל החנויות במתחם פעלו, השיבו משרונה מרקט כי הוא לא נקנס. לשאלתנו בדבר איפה ואיפה, השיב דובר המתחם כי "החנות סגורה בתיאום עם הנהלת שרונה מרקט".



    0 תגובות