כעס • אבוטבול הדיר את החרדים מהשכונות החילוניות

    "בירושלים מתנהל מאבק ממושך על כוונה של ראש עיר חילוני שלא להקצות מבנים חרדים בשכונות חילוניות, וכאן ראש עיר חרדי מחליט לוותר מראש על הקצאה של מבני ציבור לחרדים".
    ארי וידר 7 Comment on כעס • אבוטבול הדיר את החרדים מהשכונות החילוניות

    צירופם של נציגי הליכוד לקואליציה העירונית בבית שמש זכה לברכות מצד רבים • אולם מעיון בהסכם הקואליציוני עולה כי העירייה בראשות ראש העיר משה אבוטבול ויתרה למעשה על כל הקצאה למוסד חרדי בשכונות החילוניות

    צילום: onatan Sindel/Flash90
    "בירושלים מתנהל מאבק ממושך על כוונה של ראש עיר חילוני שלא להקצות מבנים חרדים בשכונות חילוניות, וכאן ראש עיר חרדי מחליט לוותר מראש על הקצאה של מבני ציבור לחרדים".
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צירופם של נציגי הליכוד לקואליציה העירונית בבית שמש זכה לברכות מצד רבים, אולם מעיון בהסכם הקואליציוני עולה כי העירייה בראשות ראש העיר משה אבוטבול ויתרה למעשה על כל הקצאה למוסד חרדי בשכונות החילוניות.

    בהסכם נכתב כי "סיעת ש"ס לרבות ראש העיר מר משה אבוטבול וסיעת הליכוד יפעלו יחדיו עם כלל חברי הנהלת העיר לשיווקה ומיתוגה של שכונת רמת בית שמש ה' למגזר הכללי בעיר בית שמש, וזאת מתוך אחדות ורעות".

    עוד נכתב כי "על מנת לשמור על אופי ואיזון בבית שמש הוותיקה, לא יוקצו שטחים חדשים או מבני ציבור נוספים למגזרים שאינם תואמים את אופי השכונות הכלליות בעיר הוותיקה".

    ההסכם

    ההסכם

    בעקבות כך, אומר גורם בעיר לאתר 'קול חי' כי "בירושלים מתנהל מאבק ממושך על כוונה של ראש עיר חילוני שלא להקצות מבנים חרדים בשכונות חילוניות, וכאן ראש עיר חרדי מחליט לוותר מראש על הקצאה של מבני ציבור לחרדים".

    עם זאת מתגובת העירייה עולה כי בלשכת ראש העיר החליטו על ההסכם בהחלטה מושכלת מצידם ואין הם מתרגשים מהביקורת.

    מלשכתו של ראש העיר משה אבוטבול נמסר לאתר 'קול חי' כי "בהתאם להכוונת גדולי ישראל פועל ראש העיר לפיוס ורגיעה בעיר, בין היתר באמצעות צירוף הליכוד לקואליציה העירונית".

    עוד נמסר כי "ברוח זו הגיעו נציגי הציבור להבנות כי בכל שכונה יוקצו שטחי הציבור עבור האוכלוסייה המתגוררת באותו אזור, בדיוק כפי שבית ספר לשפות ותרבויות פונה ע"י ראש העיר מתוככי שכונת רמת בית שמש א', כך אין עניין להבעיר את השטח ולהכניס מוסדות חרדיים לתוככי שכונות חילוניות.

    "גם אין בכך כל צורך כי בניגוד לירושלים, אין לציבור החרדי בבית שמש מצוקת דיור אלא פתוחות בפניו אלפי יחידות דיור הנבנות בשכונות החדשות", נכתב לסיום.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      תסמכו על אבוטבול. גם ככה החילונים עוזבים, למה לא לתת להם את ההרגשה שאנחנו לא משתלטים?
      אני גרה בבניין חילוני, ברחוב בר אילן, שהוא רחוב חילוני. ובבניין יש 10 דיירים חרדים, והשבוע עוד חילוני בבניין מכר את הדירה לחרדים 🙂
      אבוטבול, אוהבים אותך!!! גם ככה זה שאלה של זמן…

    2. 6

      מילא בשכונה חילונית, אך ההקצאות בשכונות החרדיות הן שעורוריה אחת גדולה הכל מתנהל באופן לא חוקי בעליל, מביאים שטחים לתושבי חוץ ולא לתושבים מהשכונה ואז נגמרים כל השטחים החומים לתושבי השכונה!!!!
      הכל שחיתות אחת גדולה לצרכי ם פוליטיים וכלכליים!!!

    3. 5

      אם זה נכון – זו תעודת עניות לאבוטבול שנכנע לחילונים.
      בירושלים זועקים על הדרת חרדים והנה זה מגיע לבית שמש. חבל

    4. 4

      לא נורא, עוד שנתיים שוב בחירות, ואז אפשר להמשיך לעשות מה שרוצים.
      או לשקראת הבחירות הבאות הליכוד ממילא יצאו מהקואליציה, ואז אפשר להמשיך לעשות מה שרוצים.

    5. 2

      לא הבנתי כשפינו בית ספר חילוני משכונה חרדית כולכם הייתם בעד ורק לחילונים אסור לתבוע את שלהם בשכונות שלהם או ש

    6. 1

      התגובות על פינוי חילונים לצורך חרדים הם בדיחה הפינוי נעשה לטובת תושבי השכונה ופונו אלו שאינם תושבים.. ולכן אין שום דמיון בין פינוי מוסדות חילונים מאנשים שאינם מתגוררים בשכונה, לבין אי מתן שירותים בסיסיים לתושבי המקום החרדים…