לשם שמים: ליצמן ודרעי טסו עם נתניהו לצפת

    אם המדינות שמתכנסות השבוע בפריז באמת רוצות לקדם את השלום, עליהן להצטרף לקריאתי לאבו מאזן לבוא למו"מ ישיר כזה
    איתי גדסי 2 Comment on לשם שמים: ליצמן ודרעי טסו עם נתניהו לצפת

    ראש הממשלה נתניהו ושריו החרדיים המריאו במסוק להשתתפות בחלוקת תארים בעיר צפת • נתניהו באירוע: "אנחנו מגנים על הארץ, אנחנו שומרים על גבולותיה מול גולן, מול עזה, מול גבול הדרום. איננו מפסיקים לחפש נתיבים לשלום – כולל בסיוע התפתחויות חשובות באזור"

    אם המדינות שמתכנסות השבוע בפריז באמת רוצות לקדם את השלום, עליהן להצטרף לקריאתי לאבו מאזן לבוא למו"מ ישיר כזה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק הח"כים החרדיים בלימודי ליב"ה בחלק ממוסדות החינוך החרדיים, לא מונע מהם לכבד בהשתתפותם טקס חלוקת תארים אקדמאיים למשכילי העיר צפת. בשעות ערב עלו בכירי הפוליטיקאים החרדיים על מסוק אחד יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והמריאו צפונה למטרה זו.

    הפמליה נחתה במנחת שעל בית החולים זיו בעיר, והגיעה בשיירה מרשימה לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן בעיר, לרגל טקס הענקת MD למצטייני הפקולטה.

    וגם מעל בימת המארחת הצפתית, ובפני אנשים שיוצאים לקריירה רפואית, בחר ראש הממשלה נתניהו להתייחס לעניינים הביטחוניים השוטפים, ולהעברת מסריו לאבו מאזן – אגב, יליד העיר – בפעם המי יודע כמה.

    נתניהו

    "אנחנו מגנים על הארץ, אנחנו שומרים על גבולותיה מול גולן, מול עזה, מול גבול הדרום. איננו מפסיקים לחפש נתיבים לשלום – כולל בסיוע התפתחויות חשובות באזור", אמר ראש הממשלה.

    הוא הוסיף: "הדרך לשלום עוברת דרך מו"מ ישיר וללא תנאים מוקדמים בין הצדדים. כך היה בעבר כשהשגנו שלום עם מצרים וגם עם ירדן וכך צריך להיות עם הפלסטינים. אם המדינות שמתכנסות השבוע בפריז באמת רוצות לקדם את השלום, עליהן להצטרף לקריאתי לאבו מאזן לבוא למו"מ ישיר כזה. זוהי הדרך לשלום – אין בלתה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      חברה זה לא ניגוד אינטרסים ושוחד

    2. 1

      צריך לפטר את דרעי