טהרה חובקת עולם משדרות ועד מינסק

    המרכז מתפעל במשך השנה את תחזוקת המקוואות, וכן מדריך את הרבנים שיכלו לפקח על כשרות המקוואות לפי הסטנדרטים ההלכתיים המחמירים ביותר גם בגולה הרחוקה. ואכן, סמינר ייחודי זה שהתקיים בימים אלו, מהווה נדבך נוסף של הפעילות הקדושה הנעשית רחוק מהעין אבל לא מהלב החם ורגש האחריות של רבני המרכז
    אבי יעקב No Comments on טהרה חובקת עולם משדרות ועד מינסק

    ביוזמת המרכז, התקיימו גם השנה בתקופה שבין פסח לעצרת מס' ימי עיון והדרכה בנושא הטהרה לנשות ישראל עפ"י הוראת גדולי הדור • מאות נשים בימי עיון והדרכה של ארגון 'טהרת המשפחה'

    המרכז מתפעל במשך השנה את תחזוקת המקוואות, וכן מדריך את הרבנים שיכלו לפקח על כשרות המקוואות לפי הסטנדרטים ההלכתיים המחמירים ביותר גם בגולה הרחוקה. ואכן, סמינר ייחודי זה שהתקיים בימים אלו, מהווה נדבך נוסף של הפעילות הקדושה הנעשית רחוק מהעין אבל לא מהלב החם ורגש האחריות של רבני המרכז
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מעשור מתקיימת פעילות ענפה חובקת עולם בימים הקדושים של ספירת העומר, הימים שבין חג הגאולה לעצרת. בהוראת גדולי הדור, פועלים רבני המרכז לטהרת המשפחה ומחזקים את נשות ישראל, וזה כהמשך ישיר לפעילות הקדושה שמתקיימת 365 יום בשנה כבר עשרות בשנים. בזכות נשים צדקניות  נגאלו, ובזכותן עתידים להיגאל.. מאמר חז"ל זה מקבל משמעות נוספת כשרואים את המסירות הרבה של הנשים הצדקניות בימים אלו כשהן מתאספות בימי עיון וכנסים המחזקים את המשמעות של טהרת עם ישראל.

    אחד מימי העיון החשובים התקיים בעיר שדרות בדרום הארץ. העיר שדרות זכתה לארח מאות נשים שבאו מכל אזור הנגב והדרום להשתתף בכינוס החשוב.

    באירוע נשאו דברים הרבנים הגאונים, הרב משה הבלין רב העיר קרית גת, הרב חיים בוקובזה רב אזורי מרחבים והרב אורן מלכה משדרות. האירוע המרשים כלל סדרת הרצאות והדרכות בנושא וכן ארוחת צהרים עשירה ומפנקת. בסיום האירוע יצאו הנשים מחוזקות ומרוגשות וציינו לשבח את הפעילות החשובה של המרכז הארצי לטהרת המשפחה שלקח על עצמו את האחריות לשימור ועידוד טהרת עם ישראל.

    גם בעיר מינסק, בירתה של בלרוס התקיים אירוע רב רושם של קידוש השם, זה השנה השביעית במספר. לאירוע המיוחד הגיעו עשרות נשים מ 12 קהילות המפוזרות ברחבי הגוש הסובייטי ומרחבי ברית המועצות לשעבר. הסמינר המיוחד מתקיים בשיתוף מכון 'באר דבורה' בניצוחו של הרב גדליה אולשטיין המוסר את נפשו למען טהרת עם ישראל בגולה הרחוקה. עם פריחתם של עשרות קהילות יהודיות שנבנות בעשור האחרון על חורבתן של קהילות פאר שנעלמו ונכחדו בשנות הזעם, התגבר הצורך בגוף שיקח על עצמו גם בקהילות אלו את נושא הטהרה. ואכן, במרכז הארצי לטהרת המשפחה, פועלים כבר כ 15 שנה בקהילות אלו ברחבי אירופה המזרחית, ומתקנים מתקני טהרה ומכשירים עשרות נשים שתוכלנה להיות מדריכות ומפקחות לאלפים מבנות ישראל שקיבלו על עצמן את עול המצוות בטהרה גמורה.

    המרכז מתפעל במשך השנה את תחזוקת המקוואות, וכן מדריך את הרבנים שיכלו לפקח על כשרות המקוואות לפי הסטנדרטים ההלכתיים המחמירים ביותר גם בגולה הרחוקה. ואכן, סמינר ייחודי זה שהתקיים בימים אלו, מהווה נדבך נוסף של הפעילות הקדושה הנעשית רחוק מהעין אבל לא מהלב החם ורגש האחריות של רבני המרכז.

    גם בסיום הסמינר הייחודי הזה, ציינו עשרות המשתתפות את התרומה הרבה והחשובה של המרכז, על הכלים הרבים שקיבלו המשתתפות באירוע. גם ציידה לדרך קיבלו המשתתפות, כאשר בסיום האירוע חולקו מאות ספרוני הדרכה בשפה הרוסית שהוציא המרכז, במטרה להפיץ את בשורת הטהרה בכל נקודה יהודית ברחבי העולם.



    0 תגובות