פינדרוס: "בנות ישראל יבואו לעצור בגופן את הביזיון"

    לקראת חודש אייר, החליטה קבוצת הנשים לערוך טקס "ברכת כוהנות", לקול מחאת יהודים שכאבו את המחזה
    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on פינדרוס: "בנות ישראל יבואו לעצור בגופן את הביזיון"

    נשות הכותל הגיעו הבוקר לטקס הפרובוקציה החודשי, והתחדשו בטקס נוסף: 'ברכת הכהנות' • המשטרה הרחיקה מהמקום את המוחים שהתגודדו סביבן, והגנה עליהן • פינדרוס זועם: "אם זה ימשך – כל בנות ישראל ועם ישראל יבואו לכותל לעצור בגופם את הביזיון הזה"

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    לקראת חודש אייר, החליטה קבוצת הנשים לערוך טקס "ברכת כוהנות", לקול מחאת יהודים שכאבו את המחזה
    16:58
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המציל חוזר לזוועות: "הצלנו לפחות שישים אנשים ממוות בטוח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשות הפרובוקציה לא יודעות מנוחה: הבוקר, כבכל ראש חודש, הגיעה קבוצת נשים אל רחבת הכותל המערבי, וניהלה טקס תפילה באופן הפוגע ברגשות חלק נכבד מבאי המקום, ובניגוד להוראות רבה של הכותל.

    ולקראת חודש אייר, החליטה קבוצת הנשים לערוך טקס "ברכת כוהנות", לקול מחאת יהודים שכאבו את המחזה. שוטרים חצצו בינן לבין המפגינים, ואף הרחיקו את יו"ר 'עטרת כהנים' מתי דן, שכמעט ונעצר בשל המחאה שהשמיע.

    ממלא מקום ראש עיריית ירושלים ותושב הרובע היהודי מגיב בחריפות בשיחה לאתר 'קול חי ואומר: "אם לא ייפסק הביזיון עד ראש חודש הבא – חייבים שכל בנות ישראל ועם ישראל יבואו לכותל לעצור בגופם את הביזיון הזה".

    מתי דן היה נשמע סוער: "מחיתי נגד הביזוי והחילול של המקום הקדוש ודת ישראל. נשות הכותל מקיימות פולחן מזויף שלא קיים ביהדות, מפרות חוק ומזלזלות בו ובמורשת ישראל גם יחד. אלא שבמקום לעצור אותן, עצרו אותי על כך שמחיתי נגדן. זהו אבסורד שהן אלו שמפרות את החוק ואותי עוצרים על כך שמחיתי נגדן".

    "אני מבטיח שבחודש הבא לא אהיה היחידי שימחה. נביא איתנו עוד מאות ואלפי מתפללים שימחו על הביזיון הזה וידרשו להפסיקו. הנושא הזה לא יכול לעבור לסדר היום ואנו נפעל להביאו לדיון דחוף בכנסת. ברכת כוהנים נועדה להשכין שלום והנשים הללו, עם הברכה המזויפת שלהן פועלות מתוך שנאה לדת גרידא, תוך הפרת חוק בוטה".

    רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ אמר: "אשר יגורנו בא לנו – מה שהחל בזלזול מופגן במנהגי המקום ומסורת ישראל וברגשות המתפללים, ללא עצירה מבעוד מועד, ממשיך גם בפעילות בניגוד להוראות היועץ המשפטי ובית המשפט ומדרדר את הכותל המערבי למקום פילוג ומחלוקת.

    "קבוצה זו המתיימרת להיות תנועה מהפכנית פורצת גדר אחר גדר כדי לקבל תשומת לב מבלי להתחשב באחדות העם. נשים אלו מתעקשות לקרוע את הקרע דווקא ברחבת הכותל, המקום היחיד המאחד את עם ישראל מכל הזרמים ומכל העדות.

    "אני קורא לשר לשירותי דת הרב דוד אזולאי להתקין תקנות ברורות שימנעו מנשות הכותל לעשות בכותל כבשלהן, ולמנוע את מעשיהן המפלגים. אמשיך לעשות הכל כדי לחפש את הפתרונות על מנת שהכותל יהיה מקום מאחד ומלכד , מבלי לפגוע במסורת ישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      יש לי הסרטה של היום איך שוטרים דוחפים את פינדרוס

      יש לי הסרטה של היום איך ששוטרים דוחפים את פינדרוס
    2. 2

      עם כל הכבוד לפינדרוס הוא עסקן ולא יכול להחליט לי לשלוח את בתי להתעמת עם שוטרים נושא נשות הכותל כמה שהוא כואב אבל הוא צריך לרדת מסדר היום יש נושאים הרבה הרבה יותר חשובים ובוערים לנו משפחות האברכים שהנציגים משום מה מתעלמים מהם : יוקר הדיור ,המחיה, הנשירה הסמינרים כל אלו דברים שאברך מתקשה להתמודד ויש עצבןות בבית מדברים כאלה זנה הסכנה האמיתית לא שיווק פירסומות לכמה פנסיונריות