השוטרים נדהמו: נתפס במבחן תיאוריה עם ציוד הקלטה וצילום

    יצר קשר עם אדם מירושלים עליו שמע כי הוא 'מסייע' לאחרים עבור את בחינת התיאוריה. החשוד פנה אליו, שילם לו כ- 7,000 ₪ תמורתם התקין על גופו ציוד צילום והקלטה כשהם מוסתרים מתחת לבגדיו
    בנצי ליזרוביץ | תמונת אילוסטרציה 1 Comment on השוטרים נדהמו: נתפס במבחן תיאוריה עם ציוד הקלטה וצילום

    בן 40 שהתעצל בלימודי התיאוריה, השקיע 7000 ש"ח בציוד אלקטרוני מתקדם וב"מתנדב" שיענה לו על התשובות און-ליין • לרוע מזלו, ההשקעה לא הייתה משתלמת, והוא נתפס

    מורה נהיגה • אילוסטרציה צילום: בית ספר הילוך ראשון
    יצר קשר עם אדם מירושלים עליו שמע כי הוא 'מסייע' לאחרים עבור את בחינת התיאוריה. החשוד פנה אליו, שילם לו כ- 7,000 ₪ תמורתם התקין על גופו ציוד צילום והקלטה כשהם מוסתרים מתחת לבגדיו
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא תאמינו כמה כסף ומאמץ מסוגל להשקיע בן אדם תמורת השתמטות משינון חומר לימודי: צושב הצעיר בשנות נארבעים לחייו הגיע לעבור את מבחן התיאוריה בלימודי הנהיגה, שכגופו והתנהגותו שידרו סימנים מוזרים שהדליקו נורות אדומות אצל מפקחי הבחינה.

    לאחר בדיקה קצרה, התברר כי האיש"חמוש" במכשירים צילום ואוזניות שהיו מחוברות אלחוטית לאיש אחר שאמור היה להנחות אותו לתשובות הנכונות. האיש נעצר על ידי המשטרה שהצליחה להגיע לסיפור המלא.

    מדובר באיש שכשל מספר פעמים בעבר בבחינת התיאוריה, יצר קשר עם אדם מירושלים עליו שמע כי הוא 'מסייע' לאחרים עבור את בחינת התיאוריה. החשוד פנה אליו, שילם לו כ- 7,000 ₪ תמורתם התקין על גופו ציוד צילום והקלטה כשהם מוסתרים מתחת לבגדיו ומודבקים באמצעות סרט דביק.

    עם כניסתו לבחינה צולמו שאלות הבחינה באמצעות הציוד שעל גופו , ואת התשובות לשאלות קיבל באמצעות אוזניה שחוברה לאוזנו, ובכך הצליח להשיב נכונה על שאלות הבחינה.

    החשוד שנחקר בגין קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות , מובא ברגעים אלו להארכת מעצרו בפני בית משפט השלום בירושלים. החקירה נמשכת.



    1 תגובות

    מיין תגובות