לוין: הגיע הזמן שחיינו יתנהלו על ידינו, לא ע"י בג"ץ

    הזהרתי בעת המו"מ שאסור לוותר על הכנסת שינויים במערכת המשפט כחלק מפעילות הממשלה. לצערי, לא עברו חודשים ספורים להוכחת צדקתי, באשר המשבר הנוכחי נכפה על כולנו על ידי פסיקת בג"ץ
    ישראל פריי 1 Comment on לוין: הגיע הזמן שחיינו יתנהלו על ידינו, לא ע"י בג"ץ

    שר התיירות יריב לוין התייחס ב'מהדורה המרכזית' למשבר הקואליציוני סביב הרפורמים: "משבר שנכפה על הצדדים, יש רצון טוב לפתור אותו" • על חוק המקוואות: "כולם מבינים שהוא יעבור שינויים" • ויש גם אשם – בג"ץ

    שר התיירות ונציג הליכוד במו"מ, יריב לוין צילום: אוליביר פיטוסי, פלאש 90
    הזהרתי בעת המו"מ שאסור לוותר על הכנסת שינויים במערכת המשפט כחלק מפעילות הממשלה. לצערי, לא עברו חודשים ספורים להוכחת צדקתי, באשר המשבר הנוכחי נכפה על כולנו על ידי פסיקת בג"ץ
    7:31
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on רק בן 20: סמ"ר חיים סבח הי"ד נפל בלחימה בצפון הארץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות יריב לוין (הליכוד) התייחס הערב ב"מהדורה המרכזית" ב'קול חי' למשבר הקואליציוני סביב מתווה הכותל והישגי הרפורמים, תוך שהוא מביע אמון ביכולת הצדדים להתגבר על המכשול. "יש רצון טוב ואמיתי של כולם למצוא פתרון מניח את הדעת לסוגיה", אמר.

    הוא גם ביקש להדגיש כי למשבר הנוכחי השפעה שולית על תפקוד הממשלה, ואין בה איום על המשכיותה: "זה לא דומה למשברים שהיו לנו בממשלה הקודמת, אז היו משברים שמפלגות יצרו כל הזמן בכוח. המשבר הנוכחי במידה רבה נכפה על כל הצדדים שלא מרצון. יש רצון טוב של כל הצדדים למצוא פתרון. זה סבוך וקשה, אבל יש רצון טוב של כל מרכיבי הקואליציה שמתנהלת עד עכשיו באווירה טובה ובכוונות טובות".

    בהתייחסות ספציפית לחוק המקוואות, אמר השר: "מחר נעביר את החוק בקריאה טרומית. כולם מבינים שהחוק יצטרך לעבור שינויים, יש כל מיני רעיונות ומתווים. טוב שהכנסת עוד מעט לפגרה, נוכל לנצל אותה בכדי לשבת בניחותא למצוא פתרון".

    לוין הידוע בדעותיו הנחרצות נגד סמכויותיו הנרחבות של בית המשפט העליון, מוצא בפרשיה הנוכחית הוכחה נוספת לצדקת טענותיו: "הזהרתי בעת המו"מ שאסור לוותר על הכנסת שינויים במערכת המשפט כחלק מפעילות הממשלה. לצערי, לא עברו חודשים ספורים להוכחת צדקתי, באשר המשבר הנוכחי נכפה על כולנו על ידי פסיקת בג"ץ. מה שנוכל אולי להרוויח מהמשבר הזה לכשנחלץ ממנו, זה שנבין שדרושים שינויים משמועתיים. הגיע הזמן שחיינו יתנהלו על ידינו, לא על ידי בג"ץ".

    בכיר הליכוד הצהיר כי דלת הקואליציה פתוחה בפני כל המפלגות. אך הדגיש כי הוא מתכוון "להרחבה ולא להחלפה. לא כל צירוף צריך לבוא בנוסף למסגרת הקיימת ובשום פנים ואופן לא על חשבון הקיימות. אם צריך להחליט בין הרחבת הקואליציה על ידי הוצאת חלקים ממנה, על פני המשך קואליציית ה – 61, אני עדיין מעדיף את האפשרות האחרונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חילונים טיפשים, נותנים לבג"צ לנהל את המדינה נגד כל הגיון דמוקרטי מינימלי, תוסיפו לדברים שקורים רק בישראל.