בשורה לתושבי פתח תקווה • החל ממוצ"ש הקרוב: קו 82 מתחדש

    "מסלול הקו אטרקטיבי לנוסעים, בהיותו מחבר בצורה היעילה ביותר את אזור לב תל אביב לרכבת מרכז, מתחם הבורסה, ציר ז'בוטינסקי ועם האזורים הדרומיים והמערביים של פתח תקווה"
    ישראל פריי 1 Comment on בשורה לתושבי פתח תקווה • החל ממוצ"ש הקרוב: קו 82 מתחדש

    הקו המשמש רבים מתושבי העיר החרדים, יחל לפעול גם בשעות הערב והלילה המאוחרות • במסגרת שינויי התחבורה בצירים מרכזיים באזור ת"א, ב"ב ופ"ת, אמור להיות הקו עוגן מרכזי עבור מספר מוקדים מרכזיים

    "מסלול הקו אטרקטיבי לנוסעים, בהיותו מחבר בצורה היעילה ביותר את אזור לב תל אביב לרכבת מרכז, מתחם הבורסה, ציר ז'בוטינסקי ועם האזורים הדרומיים והמערביים של פתח תקווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה לתושבי פתח תקווה: החל ממוצאי שבת הקרובה, יחל לפעול קו 82 במוצאי השבת ובשעות הלילה המאוחרות. ההחלטה הושגה במסגרת הפגישות התקופתיות אותן מקיימים נציגי ארגון 'תחבורה בדרך שלנו' עם בכירי משרד התחבורה.

    לדברי סמנכ"ל הארגון דניאל קומיסר, "קו 82 הוא קו מבוקש ואחד הקווים העמוסים בפתח תקווה. היותו של הקו עמוס ופופולארי מצאה את ביטויה בהפעלת הקו באוטובוסים מפרקיים ובנוסף מתאפשרת העלייה בו מכל הדלתות. תדירות הקו עלתה בהדרגה עם השנים וכיום הקו נוסע בתדירות של 10-12 דקות ברוב שעות היום".

    בנוסף, מציין קומיסר כי "מסלול הקו אטרקטיבי לנוסעים, בהיותו מחבר בצורה היעילה ביותר את אזור לב תל אביב לרכבת מרכז, מתחם הבורסה, ציר ז'בוטינסקי ועם האזורים הדרומיים והמערביים של פתח תקווה. הקו גם עובר בחמישה בתי חולים שונים (איכילוב, מתחם בילינסון, שניידר, השרון ובית רבקה). יש לציין שמגבלת שעות הפעילות היא מסיבות היסטוריות, גרידא, ובהתחשב בתדירות הקו, חשיבותו האסטרטגית והפופולאריות שלו, לא הייתה כל הצדקה לסיים אותו בשעה מוקדמת".

    עמותת 'תחבורה בדרך שלנו' מבקשת להביא לשינוי המדיניות התחבורתית בישראל, ובין היעדים שהציבה לעצמה, הכריזה כי "תפעל להעדפת קידום ופיתוח מערכות הסעת המונים בנות קיימא, הנותנות מענה מקסימאלי לצורכי הניידות של אזרחי מדינת ישראל על כל מגזריה ומהוות חלופה עדיפה על פני השימוש ברכב פרטי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הגיע הזמן! אבל התדירות שלו נמוכה במוצש