פרופיל מיוחד • "כעבור מספר שעות הוא חזר עם רשימת יעדים מפורטת"

    קובי פינקלר No Comments on פרופיל מיוחד • "כעבור מספר שעות הוא חזר עם רשימת יעדים מפורטת"
    23:36
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: מי יהיה הממשיך? נחשפת צוואתו של האדמו"ר מביאלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשגדי איינזקוט היה מפקד אוגדת יהודה ושומרון באמצע האינתיפאדה השנייה, הוא קרא אליו לילה אחד את נדב ארגמן שהיה אז אחראי על ההפעלה המבצעית ביהודה ושומרון וזאת בכדי לשמוע ממנו את דעתו על מבצע רחב היקף בשכם, לאחר גלי הטרור הגדולים שיצאו ממנה.

    ארגמן שב אל אייזנקוט כעבור מספר שעות עם רשימת יעדים מפורטת ומדוייקת.

    צה"ל נכנס אז לפעולה במחנה הפליטים ובמרכזה של העיר, והתוצאות היו מדהימות. המעצרים שבוצעו, המחבלים שנהרגו וההגעה עד למקבלי ההחלטות של החמאס היכו בהלם את ראשיו.

    כבר אז זכה ארגמן לתהילה. שנים קודם לכן, כשאיינזקוט מונה למזכיר צבאי לראשי הממשלה ברק ושרון הוא התייעץ יותר מפעם אחת עם נדב ארגמן.

    נדב ארגמן שמונה אמש (חמישי) לראש השב"כ הבא, גדל במסתורי סיירת מטכ"ל. כל מי שהיה איתו במגע אז ידע כי הוא נועד לגדולה.

    אחד מחבריו סיפר כי את תהילתו קנה בזכות הערמומיות שלו, "לא סתם מדברים על לוגו השב"כ בשם בתחבולות תעשה לך מלחמה", כזה הוא נדב. תמיד ידע למצוא תחבולה מתוחכמת כדי לצאת ממנה לפעולה".

    כמו"כ, בשרות מספרים עליו כי הוא איש מבצעים עתיר זכויות. כסגן ראש שב"כ היה אחראי על תחום הפעלת הכוח של השירות בכל התחומים והזירות בהם פועל השירות.

    המשימה הגדולה שלו תהיה בתחום שבשנה האחרונה עסק בו רבות והוא מלחמת הסייבר. הפעילות המואצת והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות בגל הטרור הנוכחי שינו את פני המערכה עימה מתמודד השב"כ לאחרונה.

    נדב ארגמן, שב"כ

    ארגמן, שהיה מועמד להחליף את יוחנן דנינו לראשות המשטרה, עמד על דעתו שהוא היה רוצה לראות עצמו דווקא בארגון החשאי אותו הוא מכיר למעלה משלושים שנה.

    גם כאן עמידה איתנה על דעתו הביאה אותו בסופו של דבר לתפקיד הנכסף של ראש השרות באחת התקופות הסבוכות והמאתגרות של ישראל.

    אמש בירך את ארגמן ראש שירות הביטחון הכללי היוצא יורם כהן ואמר כי "משוכנע כי ניסיונו העשיר והמגוון של נדב במהלך שנות שירותו בשב"כ בשילוב עם יכולותיו האישיות והמקצועיות, יאפשרו לו להוביל את השירות בהצלחה אל מול אתגרי ההווה והעתיד. מאמין כי מינויו של נדב, מועמד שצמח בשורות הארגון, יאפשר לשירות לממש את ייעודו על הצד הטוב ביותר. מאחל לנדב הצלחה רבה בתפקידו".



    0 תגובות