המשטרה תשלם 800.000 ש"ח לחברת יחסי ציבור

    תכלית הייעוץ החיצוני היא סיוע בבנייה מחודשת של מערך התקשורת והדוברות, בהתאמה לאתגרי המאה ה–21
    חיים הלר No Comments on המשטרה תשלם 800.000 ש"ח לחברת יחסי ציבור

    אם לא די במערך הדוברות הענף של המשטרה, התקשרה זו ללא מכרז, עם חברת יח"צ פרטית שתייצג אותה תמורת סכום עתק • במשטרה אומרים: תכלית הייעוץ החיצוני היא סיוע בבנייה מחודשת של מערך התקשורת והדוברות, בהתאמה לאתגרי המאה ה–21

    תכלית הייעוץ החיצוני היא סיוע בבנייה מחודשת של מערך התקשורת והדוברות, בהתאמה לאתגרי המאה ה–21
    18:16
    12.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: כך חוסל המחבל שהחזיק בנועה מרציאנו הי"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כניסתו של המפכ"ל החדש רוני אלשיך לשורות המשטרה, לא הפחיתה את הביקורת כלפי הארגון ועל רקע המחדלים לכאורה בנושא תפיסת נשאת מלחם, היוותה המשטרה מטרה לחיצי ביקורת לא מעטים. גם החלטתו של המפכ"ל שלא לאפשר לקציני משטרה בכירים להופיע אל מול התקשורת ולהסתפק בהופעת דוברי המשטרה, לא עברה בלא ביקורת.

    על רקע זאת נודע כי המשטרה צפויה להעסיק משרד יחסי ציבור חיצוני בלא מכרז פומבי, בעלות של 800 אלף שקלים בשנה, במקביל לעבודות הדוברים המשטרתיים ובנוסף ל-400 אלף שקלים שהמשטרה משלמת עבור שירותי חברת הייעוץ וההדרכה "טנדם", שגם היא נבחרה ללא מכרז.

    בשבועות האחרונים הודיעה המשטרה על מינויה של מירב לפידות, דוברת משרד האוצר לתפקיד דוברת המשטרה. למרות זאת החליטה המשטרה לשכור בנוסף משרד יחסי ציבור חיצוני.

    יחסי הציבור של המשטרה יתקבלו על ידי אחד מארבעת האנשים הבאים: יובל פלג, טל גולדפינגר, ספוט תקשורת ובועז ליברמן.

    בשיקולי ההחלטה נכתב כי "יש צורך בידע וכישורים ייחודיים בעיקר בנושא גיבוש האסטרטגיה התדמיתית וניהול משברים, שאינם חלק מהתמקצעות של שוטרי מערך הדוברות הקיים במשטרה".

    מדוברות המשטרה נמסר בתגובה כי הליך שכירת שירותי ייעוץ אסטרטגי תקשורתי נעשה "באופן סדור ומוקפד, בהתאם לדין ולכללים, לרבות הוראות חוק חובת המכרזים ותקנותיו".

    "ההליך הינו הליך תחרותי במסגרתו יבוצע מכרז מצומצם בין גופים שאותרו כמתאימים על ידי הגורמים המקצועיים במשטרה ובכפוף לאישור שניתן על ידי ועדה משטרתית ועל ידי ועדה חיצונית מוסמכת של משרד האוצר. תכלית הייעוץ החיצוני היא סיוע בבנייה מחודשת של מערך התקשורת והדוברות, בהתאמה לאתגרי המאה ה–21 ובהתאמה לתפיסת ההפעלה המקצועית של המשטרה".



    0 תגובות