500 יח"ד ופארק בן 3 דונם יוקמו במתחם לובינסקי בבני ברק

    שלום בידרמן | צילום: אתר פג'ו No Comments on 500 יח"ד ופארק בן 3 דונם יוקמו במתחם לובינסקי בבני ברק
    12:44
    29.05.24
    הרב אריה אטינגר No Comments on חוסר אונים: השיטה הסודית לבניית אמון בין בני הזוג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הועדה המחוזית תל אביב אישרה את תכנית מתחם לובינסקי לבניית 500 יח"ד בעיר בני ברק.

    התוכנית בשטח של כ-40 דונם ממוקמת בדרום מזרח העיר בין רחוב הרב כהנמן במערב וכביש מס' 4 במזרח ומציעה לפנות את סוכנות כל הרכב והמוסך הקיים במקום לטובת הקמת שכונת מגורים חדשה הכולל כ-500 יחידות דיור בשטח עיקרי ממוצע של 100 מ"ר ומתוכם 20% דירות קטנות בשטח עיקרי של 63 מ"ר, לכל יחידת דיור תצורף סוכה וכן אפשרות להקמת מרפסת.

    חלק ממבנה סוכנות כלי הרכב יוסב למבנה מסחר ותעסוקה אשר ישרת את תושבי השכונה והאזור ומעליו תתאפשר הקמה של מבנה ציבור רב תכליתי הכולל מוסדות חינוך תרבות ודת באופן שיאפשר לתושבי השכונה החדשה להסתייע במוסדות ציבור קרובים לביתם ללא צורך להזדקק לכלי תחבורה.

    שכונת המגורים החדשה תכלול פארק מרכזי בשטח של 3 דונם ומערכת שבילי הולכי רגל ומדרכות רחבות הכוללות נטיעות עצי צל לאורכם. עקב מצוקת שטחי הציבור הקיימת בעיר בני ברק, מלבד הקצאת מגרש ציבורי בשטח שכ-2 דונם בעירוב שימושים ציבוריים התוכנית כוללת הנחיות להקמתם של כ-20 גני ילדים אשר ישולבו בקומת הקרקע של מבני המגורים ויכללו חצר משותפת בשטח של כ-150 מ"ר.

    לצורך מענה בבעיות התנועה לאורך רחוב הרב כהנמן התוכנית כוללת יצירת כביש היקפי אשר יקשר בין שכונת רמת אלחנן צפונית לתוכנית לשכונה החדשה, הוראות להקמת חניון ציבורי תת קרקעי אשר ישרת את תושבי הסביבה והמבקרים ונקודת הורדה בטוחה של רכבי הסעות ילדים.



    0 תגובות