סרטון 'בכיה לדירות' • איצקוביץ עונה: "העוצמה שלו הוא האותנטיות" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on סרטון 'בכיה לדירות' • איצקוביץ עונה: "העוצמה שלו הוא האותנטיות" • האזינו
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) בתוכנית 'מדברים בחירות' עם בצלאל קאהן ודוד חכם שוחחו השניים עם מנכ"ל משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' שעיה איצקוביץ שאמון על קמפיין הבחירות של יהדות התורה למגזר החרדי.

    איצקוביץ נשאל על הסרטון שהתפרסם אמש שבו נראים חברי הכנסת גפני וליצמן כשהם מתייחסים לדוח מבקר המדינה על נושא הדיור – תוך כדי שהם מכוונים את האש ללפיד – שר האוצר לשעבר.

    הסרטון שנראה כי צולם באופן לא רשמי ומקצועי הצליח לעורר גל של ביקורות. מיכה שולם – יועץ עיסקי ופרסומאי שהצטרף לשידור ביקר את הסרטון ואמר כי "אם הסרטון מיועד למגזר החרדי הפנימי שהוא בכל מצב מצביע ג' – הרי שאין בו ענין וצורך ואם הוא מיועד הפחות ספציפי הרי שנעשה פה דבר שהוא זלול באינטליגנציה – להוציא סרטון ברמה הזו ועם המסר הזה".

    על דבריו של שולם אמר איצקוביץ כי "אנחנו לא משופעים בתקציבים, ואנחנו לא עושים הפקות ענק של צילום. הסרטון הנוכחי נעשה במהירות, עם הסיסמה 'בכיה לדירות', והעוצמה שלו הוא האותנטיות", לדבריו, "כשיש מסר אתה מוציא אותו גם אם העריכה והנושא החזותי לא מושלמים".

    בהמשך סיפר איצקוביץ על המשך הקמפיין הצפוי ועל הג'ינגל הרשמי של המפלגה שיצא אמש.

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק ג' זה ברור!!!!
      והמחסנים למסתננים…
      ג'
      אין על האנ"ש ר' משה גפני ור' ויעקב ליצמן שליט"א