הליכוד במתקפה: "השמאל עושה שימוש פלילי במקורות מימון זרים"

    גואל ועקנין No Comments on הליכוד במתקפה: "השמאל עושה שימוש פלילי במקורות מימון זרים"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (ראשון) מפלגת הליכוד קיימה מסיבת עיתונאים בתל אביב כנגד עמותות השמאל, כאשר במרכזה הובאה דבר העתירה שהגישה המפלגה בסוף השבוע לוועדת הבחירות המרכזית – כנגד עמותות השמאל בהן V-15 וקול אחד, שלכאורה פועלות להפיל את השלטון באמצעות מימון המנוגד לחוק, ובשירות מפלגת המחנה הציוני.

    בעתירה נאמר כי "מי שעומד מאחורי V-15 אלה ארגונים שיש להם זיקה ישירה למחנה הציוני ולמפלגת העבודה".

    בעתירה נטען שארגונים כמו 'ניצחון 2015 – V-15' ו'פרויקט 61' מקיימים תעמולת בחירות עקיפה, הקשורה למפלגות העבודה ומרצ, שלא במסגרת תעמולת הבחירות המותרת בחוק. וכי הם "עושים שימוש פלילי במקורות מימון זרים, גבוהים ביותר ועלומים".

    עותרי העתירה הם עורכי הדין דוד ושאול שמרון, אשר טענו כי "מי שעומד מאחורי V15 אלו ארגונים שיש להם זיקה ישירה למחנה הציוני ולמפלגת העבודה. חלק מאותה תעמולה נעשית באמצעות ארגון 'מולד' וארגון 'קול אחד' תחת אייל ארד. זוהי תעמולת בחירות מוחלטת. יש הוכחות שמראות זיקה ישירה בין הארגונים האלה לבין המחנה הציוני, לדוגמה ברשת החברתית של המחנה הציוני הם משתפים קישורים של V15".

    עוד טוענים העותרים כי בראש מארגני העמותות נמצאים שני מועמדים לכנסת ה-20 מטעם המחנה הציוני: דני עטר, ויואל חסון, ובנוסף חברי כנסת לשעבר שהיו פעילים במפלגת העבודה בהם אפרים סנה.

    ח"כ מירי רגב שאלה במסיבת העיתונאים כי "איך בוז'י לא יודע שוב שמי שמממן את המפלגה שלו זה תאגידים?".

    ח"כ אופיר אקוניס הוסיף: כי "מזהים התערבות גסה ובלתי חוקית של גופים שרוצים להחליף את השלטון באמצעות שיטת העמותות, שמממנת תעמולה לצורך קמפיין השמאל של ציפי ובוז'י. גם כעת הם עושים את זה במסווה. אנחנו קוראים להרצוג לספק תשובות אמיתיות".

    יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ יריב לוין במסיבת העיתונאים של הליכוד אמר כי "אנו רואים פה התנהגות נכלולית מהסוג הנמוך ביותר מבוז׳י וציפי ושותפיהם המתיימרים להנהיג את ישראל".



    0 תגובות