חמאס: כך מתנהלת שיחה בין משת"פ למפעיל הישראלי • תיעוד נדיר

    דוד לזר No Comments on חמאס: כך מתנהלת שיחה בין משת"פ למפעיל הישראלי • תיעוד נדיר
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתר פלסטיני המקורב לחמאס פרסם הערב (חמישי) תיעוד נדיר שלכאורה חושף, את דרך ההתנהלות של מפעיל משירות הביטחון הכללי לבין הסוכן שלו הפלסטיני בעזה.

    לטענת מפרסמי השיחה, המפעיל לא ידע שהסוכן נמצא בידי מנגנוני הארגון שהאזינו לשיחה המתועדת, וכי הסוכן הפלסטיני צולם בזמן ששוחח עם המפעיל באמצעות דיבורית.

    מטרת מקליטי השיחה ואלה שפרסמו אותה היא להוכיח את יעילות החמאס בתפיסת משתפי פעולה עם ישראל וגם כדי להרתיע אחרים.

    תיעוד שיחות כאלה נחשב לנדיר. על פניו נשמע שהסוכן מדבר ערבית עם מבטא בעברית, ובמהלך השיחה בערבית נפלטות לו כמה מילות ביניים בעברית.

    במהלך השיחה מבקש הסוכן מהמפעיל מימון בסך 2,000 דולר לשם ביצוע ניתוח קרנית בעיניו של אביו. הוא מסביר למפעיל מה הסכום הנדרש לשם כך, ורומז לו בעדינות שהאיש מהעבר השני של הקו יעביר לו את הסכום הנדרש. המפעיל אינו נלהב מהדרישה לשלם 2,000 דולר לסוכן ומתחיל לבדוק אם יש לאב קשרים בהנהגה כדי שתיעשה לו הנחה בניתוח, אולם הסוכן מבהיר לו כי מדובר באדם מבוגר שאין לו קשרים במקומות הנכונים ולכן הוא דורש מהמפעיל את הכסף בתמורה להיותו סוכן.

    המפעיל מזלזל בבקשה ושואל את הסוכן בציניות מדוע הוא מבקש רק 2,000 דולר ולא 20,000, וטוען כי ניתוח כזה אינו עולה 2,000 דולר. לבסוף הוא אומר לו (שוב בציניות) שהוא יעביר לו את הכסף בשנה הבאה, ואז מסתיים הסרטון בפתגם ידוע בערבית שאותו אומר המפעיל לסוכן: "אם החבר שלך הוא דבש – אל תסחט אותו עד הסוף".



    0 תגובות