ליהיא לפיד שיתפה פוסט: החרדים מחלה ממארת

דוד לזר 4 Comment on ליהיא לפיד שיתפה פוסט: החרדים מחלה ממארת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ליהיא לפיד, רעייתו של שר האוצר יאיר לפיד, שיתפה ברשת החברתית בסוף השבוע, פוסט שנכתב על ידי רפי קישון – בנו של חתן פרס ישראל אפרים קישון, מלא בהסתה ושנאה כנגד המגזר החרדי.

בין היתר נכתב בפוסט: "64 חיילי צה"ל מסרו את נפשם על הגנת המולדת. פצועים רבים עדיין בבתי החולים, עשרות טילים נורים על אזרחי ישראל, צה"ל ממשיך להלחם בחמאס – ולפני יומיים נערכה הפגנה של אנשי כת החרדים המשתמטים נגד הגיוס לצה"ל. חוצפה בוגדנית שכזו קשה להעלות על הדעת, הם ממש תוקעים סכין של בוגדים בגבם של חיילינו וממהרים לקחת את כספם".

"החרדים שאינם הולכים לצבא ואינם מתחנכים בחינוך הממלכתי הם כת הרסנית אנוכית שהורסת את המדינה מבפנים כמו מחלה ממארת. זכרו, כשאתם הולכים לקלפי בפעם הבאה, את הבוגדנות ואת השתמטות שלהם בזמן המלחמה וחישבו היטב מי הוא המנהיג ואיזו מפלגה ישימו לכך סוף".

לאחר שדבר השיתוף עשה כנפיים היא מחקה את השיתוף.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    התבטאות אומללה חסרת רסן, כנגד מגזר שמונה כשליש ויותר ממדינת ישראל,ממהרת אשת שר בממשלת ישראל להביע את דעתה האישית ולסכם מה ומי תורם למדינה ומי ראוי להיות שייך לה.
    באיזו זכות היא ממהרת להגיע למסקנה כל כך עגומה ומשתלחת כלפי מגזר שלם שתורם באופן משמעותי להגנתה של ארץ ישראל.
    תרשי להסביר לך גב׳ לפיד ….שאת כאן חיה ונושמת בזכות אותם עמלי תורה ,תלמידים וחכמים העוסקים בתורה יומם וליל. בזכות התורה והקב״ה ,אנו חווים ניסים גלויים.
    את שינאתך כלפי עמך,תנצרי בליבך וה׳ יעזור לך.
    כאשת שר בממשלה שלכאורה מייצג גם את המגזר שאת מדברת עליו , הציפייה ממך לנהוג בהתאם ובאיפוק רב .

     

  2. 3

    ממש כואב הלב לקרוא כאלה הבלי הבלים. אומללה היא מי שכותבת כאלה שטיות. הלומדים תורה – הם המחזיקים את העולם כולו – כמו שכתוב : על שלושה דברים העולם עומד – על תורה וכו' -בלי התורה העולם לא היה קיים

  3. 2

    האם בעלך המטונף יאיר גם מסר את נפשו? היכן בדיוק בעיתון "במחנה".

  4. 1

    מה היינו עושים בכדי לעצור את היטלר ימ"ש?