"מגנא ומצלא": רבני צפת והגליל קוראים לפתוח את הר מירון

    נתי קאליש 1 Comment on "מגנא ומצלא": רבני צפת והגליל קוראים לפתוח את הר מירון

    רבני צפת והגליל חתמו על מכתב הקורא למקבלי ההחלטות להשאיר את הר מירון פתוח לציבור בל"ג בעומר. אחד מהרבנים מבהיר בשיחה עם 'קול חי': "ודאי שאין מדובר על לפתוח את מירון לכלל הציבור"

    צילום: פלאש 90
    9:45
    29.05.24
    בצלאל קאהן No Comments on "רוסיה משתפת פעולה עם חמאס למרות שיש לה אזרחים חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הכרזת הצבא על ביטול ההילולא: רבני צפת והגליל חתמו על מכתב הקורא למקבלי ההחלטות להשאיר את הר מירון פתוח לציבור בל"ג בעומר. "גם אם בדעת הממונים שיש למנוע מלבוא ציבור גדול כפי כל השנים אין הצדקה כלל וכלל לסגור את המקום לתושבי האזור".

    אחד מהרבנים החתומים על המכתב אומר ל'קול חי': "ידוע וברור שתורה מגנא ומצלא, חתמתי על המכתב שכוונתו לתת לאברכי הכוללים הקבועים במירון לעלות להמשיך בלימודם הקבוע, ודאי שאין מדובר על לפתוח את מירון לכלל הציבור".

    כזכור, ביום חמישי האחרון הודיע צה"ל באופן סופי על ביטול הילולת הרשב"י במירון, בל"ג בעומר. זאת על רקע המצב הביטחוני והחשש הממשי לירי מצד חיזבאללה.

    אתמול פרסמנו כי הגאון הרב דב קוק שליט"א הורה לקיים את ההדלקה המרכזית ברב עם בציונו של רבו של רשב"י זיע"א הלא הוא התנא הקדוש רבי עקיבא.

    בנוסף, חשף אתמול עו"ד יצחק שיינפלד ב'מהדורת הבוקר', כי "בהנהלת ה'עדה החרדית' בירושלים שוקלים להטיל 'אזהרת מסע' חמורה למירון בל"ג בעומר, זה צעד תקדימי".

    /radio/1012461/?utm_source=site&utm_medium=search



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם תורה מגנא ומצלא , למה להגביל ולא לאפשר לכולם לבוא לציון הקדוש ??