רכשתם מוצר ואתם מרגישים שעבדו עליכם?
נתקלתם בסבך הבירוקרטיה מול הרשויות?
לא קיבלתם את השירות שמגיע לכם?
המוקד הציבורי של קול חי - כאן בשבילכם.
להשארת פניות לטיפול בשידור חייגו – 039-039-039 שלוחה 7
או שלחו את המילה: מוקד לווטצאפ שמספרו: 03-500-93-93
או שלחו מייל לכתובת: [email protected]
איצ'ה דז'לובסקי, מפעיל "קו המידע" שנאבק בהונאה והטעיית הציבור, לצבי טסלר על פרשיית בסדנו: "ויש כאלה שהשקיעו בסטרטאפים שזה חמור יותר, כאשר גרוס ובעלי החברה ידעו בוודאות שלפות 95 אחוזים מהסטרטאפים יורדים לטמיון. משקיעים (מקצועיים) יודעים לבחור את ההשקעות שלהם. למשקיע קטן, כמו אלה שגרוס פנה, אליהם אסור להציע להם סטרטאפים"
משפחת כהן רצתה לרכוש כובע צר לבנם. סבו של הנער הלך לרכוש לו כובע בחנות פרסטר כובעים. כשהגיעה אימו של הנער להחליף את הכובע, סירבו בחנות לתת לה זיכוי שתקף לשנתיים כפי שדורש החוק | המוקד הציבורי
בתקופת הקורונה, חולקו תווי מזון עבור אנשים שהכנסתם הייתה נמוכה. המאזין אברהם התלונן במוקד הציבורי: "הייתי נשוי פלוס שני ילדים. הייתי זכאי לפי הקריטריונים. אבל אני קיבלתי כרטיס רק על עצמי". בעמותה האחראית על החלוקה הגיבו: "ננסה לעשות את המיטב"
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.