תכירו: טייסת הכיבוי של משטרת ישראל

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תכירו: טייסת הכיבוי של משטרת ישראל

טייסת הכיבוי של משטרת ישראל מסכמת תרגיל אווירי בינלאומי ראשון בישראל: "הקמת כוח משימה בינלאומי בהובלת משטרת ישראל עתיד לתת מענה איכותי ויעיל לטיפול באירועי שריפות בהיקף נרחב"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חצי טון מים, עשרות שעות טיסה ולמעלה ממאה גיחות, נערכו השבוע בשמי ישראל, ע"י טייסת הכיבוי של משטרת ישראל יחד עם טייסת כיבוי מקרואטיה, במסגרת כוח בינלאומי המוקם בימים אלה, ע"י המערך האווירי של משטרת ישראל ובהובלה של המשרד לביטחון הפנים.

כאמור, בתחילת השבוע נחתה בארץ טייסת הכיבוי של קרואטיה עם שני מטוסי CL415 ו-17 אנשי צוות, בראשות מפקד הטייסת, לטובת שבוע פעילות אווירית משותפת, עם המערך האווירי של משטרת ישראל בשמי הארץ, במהלכם נערכו אימונים משותפים של שתי הטייסות. הפקת הלקחים של האירועים האחרונים שפקדו את מדינת ישראל בהחלט הבהירו את הצורך ביצירת כוח משימה אזורי בעל שפה משותפת שייצר סינרגיה בטיפול באירועים מסוג זה.

במהלך האימונים, הוזנקו טייסי משטרת ישראל, יחד עם טייסת הכיבוי הקרואטית לפעילות אמת , של כיבוי שריפות שפרצו בשני מוקדים בדרום הארץ (בית גוברין ויער המלאכים בלכיש), כאשר פעילותם המבצעית סייעה ואיפשרה השגת שליטה מהירה באש.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חצי טון מים זה 500 ליטר.
    כנראה יש לכם טעות זה כמו של גיחה אחד בסה"כ