החיים מגובה אחר • ספיר חיים על אתגר הגובה של חייה

    זה תלוי באיזה שלב בחיים? בגן זה יכול להיות היה אם ילד זרק הערה פוגעת וזה היה נורא מכל מבחינתי, בשלב הנוכחי, כשרציתי להתקבל לעבודה והמנהל לא קיבל אותי בגלל גובה. אבל שוב, השאלה איך אני מסתכלת על זה ואיך אני מדלגת מעל זה ואפילו לחייך מזה. יש בי סלחנות
    עמית דניאל No Comments on החיים מגובה אחר • ספיר חיים על אתגר הגובה של חייה

    ספיר חיים מספרת לרחל פסטג ב"עניין משפחתי" על הגובה השונה, ההתמודדות, האתגרים והניצחונות • "כשכל החברות שלי התחתנו" היא מספרת "ידעתי שאני חייבת לדאוג לעצמי וב"ה אני היום נשואה באושר"

    זה תלוי באיזה שלב בחיים? בגן זה יכול להיות היה אם ילד זרק הערה פוגעת וזה היה נורא מכל מבחינתי, בשלב הנוכחי, כשרציתי להתקבל לעבודה והמנהל לא קיבל אותי בגלל גובה. אבל שוב, השאלה איך אני מסתכלת על זה ואיך אני מדלגת מעל זה ואפילו לחייך מזה. יש בי סלחנות
    17:01
    01.05.24
    צבי טסלר No Comments on זעם בבני ברק: זייברט שוב סוגר את העיר בלילות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיפור חיים עצמתי ומרגש עלה היום לשידור בתכניתה של רחל פסטג, עניין משפחתי. ספיר חיים היא שחקנית, יוצרת ומורה לתיאטרון בבית הספר "מורשת זבולון" בנתניה. הכל נשמע רגיל רק שספיר היא בגובה נמוך מהממוצע מה שגורם לדבריה למבטים.

    "יש מבטים, זריקות מילים והערות של ילדים קטנים. זה פוגש אותי בכל מיני מקומות אבל זה תלוי באיך שאני מסתכלת ומקבלת את זה" וההסתכלות שלה על החיים מיוחדת. החיוך המתמיד והראיה שלה את המציאות, אותה היא קיבלה מהבית, היא מספרת "בבית התייחסו אלי רגיל לחלוטין. הסבירו לי, טפטפו לי שאני שונה מעט אבל רק חיצונית ולא פנימית. הראיה מגובה אחר את החיים, מאתגרת אך מלאת ניצחון. אני תמיד מציבה לעצמי מטרות ויעדים ולא הגובה זה שעוצר אותי. מעולם לא מצאתי את עצמי יושבת ובוכה למה כולם גבוהים ואני לא".

    לשאלת רחל מה הדבר הכי מעליב שהיא חוותה בחיים, היא משיבה "זה תלוי באיזה שלב בחיים? בגן זה יכול להיות היה אם ילד זרק הערה פוגעת וזה היה נורא מכל מבחינתי, בשלב הנוכחי, כשרציתי להתקבל לעבודה והמנהל לא קיבל אותי בגלל גובה. אבל שוב, השאלה איך אני מסתכלת על זה ואיך אני מדלגת מעל זה ואפילו לחייך מזה. יש בי סלחנות" היא אומרת.

    "כשכל החברות שלי התחתנו" היא מספרת "ידעתי שאני חייבת לדאוג לעצמי וב"ה אני היום נשואה באושר וזה בהחלט עוד ניצחון".

    על עיסוקה בעולם התיאטרון היא מספרת "אני על במות מגיל קטן מאד. אמי הצדיקה דחפה אותי תמיד לכיוון הזה ואפשר לומר בהחלט שדרך הבמה גיליתי את עצמי. הבמה מגביה אותי, תרתי משמע. התיאטרון הוא עולם קסום עולם שעובד על רגשות וביטחון ומכניס אותך לדמויות שהיית רוצה להיות. מכניס הרבה שחרור. יש דברים שאתה יכול לומר רק דרך דמויות וזה נפלא".

    על הכניסה הראשונה לכיתה בה היא מורה, בכל תחילת שנה היא אומרת "כמובן שקיימת הפתעה. יש מבטים, צחקוקים והתלחשויות. אבל מה שאני עושה זה לדבר אתם על זה ואני מאפשרת להם לשאול כל מה שהם רוצים. אני עונה להם תשובות וכך הקרח נשבר בחוש הומור וקלילות וכשזה השיעור הראשון בשנה זה בכלל טוב".

    המסר שלה הוא להביט נכון עם כח רצון ואמונה לאתגרים בחיים "אפשר לנצח הכל עם כוח רצון ואמונה, כל אתגר שיש בחיים צריך להסתכל עליו נכון, הכל בעיני המתבונן הכל מתגמד אם מסתכלים נכון".

    האזינו:



    0 תגובות