עתירה: מנכ"ל הכנסת ניצל מעמדו לטובת התמודדות בבחירות

"פלוט המתין עד לרגע האחרון בהודעתו כי הוא מתכוון להתמודד, כדי שהדבר יאפשר לו להנות מיתרונות הכרוכים בתפקידו כמנכ"ל הכנסת
איתי גדסי No Comments on עתירה: מנכ"ל הכנסת ניצל מעמדו לטובת התמודדות בבחירות

פנייה למנהל הבחירות בנצרת עילית בשמו של אלירן גפסו בדרישה לפסול את רונן פלוט • "לאור העובדה שפלוט נמנע מלהתפטר מתפקידו כמנכ"ל הכנסת, החוק אינו מאפשר לו להתמודד בבחירות לראשות העירייה"

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט צילום: Hadas Parush/Flash 90
"פלוט המתין עד לרגע האחרון בהודעתו כי הוא מתכוון להתמודד, כדי שהדבר יאפשר לו להנות מיתרונות הכרוכים בתפקידו כמנכ"ל הכנסת
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמד לראשות עיריית נצרת עילית אלירן גפסו הגיש לפני שעה קלה עתירה למנהל הבחירות בנצרת עילית, סלאח חוטבא, בדרישה לפסול את מועמדותו של מנכ"ל הכנסת בחופשה, רונן פלוט. את העתירה הגיש משרד עורכי הדין יעקב ויינרוט באמצעות עו"ד עמית חדד.

בעתירה נטען, כי פלוט נהנה באופן בלתי חוקי מן העובדה שהוא הסתפק ביציאה לחופשה ולא התפטר מתפקידו כמנכ"ל הכנסת.

"פלוט המתין עד לרגע האחרון בהודעתו כי הוא מתכוון להתמודד, כדי שהדבר יאפשר לו להנות מיתרונות הכרוכים בתפקידו כמנכ"ל הכנסת.

"בחינת התנהלותו של פלוט מגלה, כי הוא ניצל את סמכויותיו ואת המשאבים הכרוכים בתפקיד לטובת הפקת יתרון בלתי הוגן במאבקיו הפוליטיים על ראשות העירייה".

אלירן גפסו מסר בעקבות הגשת העתירה: "אינני מוכן לעמוד ולא לעשות דבר, כאשר מתגלות עובדות שמהן עולה חשד לניצול בלתי חוקי של תפקידו של מר פלוט כמנכ"ל הכנסת. לכל הפחות אפשר היה לצפות שהמנכ"ל בחופשה יבוא בידיים נקיות אל ציבור הבוחרים בנצרת עילית לאחר שהתפטר מתפקידו. במקום זאת, מנכ"ל הכנסת בחופשה מגיע לכאן כשלכולם ברור שאם התסריט יחזור על עצמו כמו בעבר והוא ינצח בסקרים אבל יובס בבחירות – הוא מיד יחזור לכסא שנשמר עבורו בכנסת ולדירה שלו בעיר נתניה. זה שיחזור של התנהגותו הנפסדת אחרי ההפסדים הקודמים שלו – אז אני מציע למר פלוט: אל תבנה על זיכרונם הקצר של הבוחרות והבוחרים".



0 תגובות