עם דד ליין: גנץ הציב לנתניהו תנאים להישארותו בממשלה

    איתי גדסי No Comments on עם דד ליין: גנץ הציב לנתניהו תנאים להישארותו בממשלה

    יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נאם הערב ודרש מראש הממשלה להציב שורה של יעדים בראש סדרי העדיפויות של קבינט המלחמה, ואם לא הוא יפרוש הממשלה בעוד שלושה שבועות. סער תקף: "סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות"

    Minister Benny Gantz attends a press conference at the Ministry of Defense, in Tel Aviv. November 22, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** מלחמה מסיבת עיתונאים קירייה קריה קרייה מלחמה בני גנץ שר צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ מסר הערב (מוצאי שבת) הצהרה לתקשורת, בה דרש מראש הממשלה לקיים דיון והכרעה על מטרות המלחמה והציב דד ליין של שלושה שבועות מהיום לפרישתו מהממשלה, באם הדרישה לא תקויים.

    גנץ: "בתקופה האחרונה דבר מה השתבש. החלטות חיוניות לא התקבלו. מעשים מנהיגותיים הנדרשים כדי להבטיח ניצחון לא נעשו. מיעוט קטן השתלט על גשר הפיקוד של הספינה הישראלית והוא מוביל אותה אל עבר חומת סלעים. התייצבתי כאן היום – כדי לומר אמת. והאמת קשה: בעוד שחיילי ישראל מגלים גבורה עילאית בחזית – חלק מהאישים אשר שלחו אותם לקרב מתנהלים בפחדנות וחוסר אחריות".

    "בעוד שבמנהרות האפלות של עזה החטופות והחטופים עוברים ייסורי שאול – יש מי שעוסקים בהבלים. בעוד שעם ישראל מתעלה על עצמו – חלק מהפוליטיקאים חושבים על עצמם. אל תוך קודש הקודשים של בטחון ישראל החלו לחדור שיקולים אישיים ופוליטיים".

    היעדים שגנץ הציב: 1. להשיב את החטופים. 2. למוטט את שלטון חמאס, לפרז את רצועת עזה ולהבטיח שליטה ביטחונית ישראלית. 3. לצד קיום שליטה ביטחונית ישראלית, להקים מנהלת אמריקנית-אירופית-ערבית-פלסטינית שתנהל אזרחית את הרצועה ותניח בסיס לחלופה עתידית ש"אינה חמאס ואינה (מחמוד) עבאס". 4. להשיב את תושבי הצפון לבתיהם עד ה-1 לספטמבר ולשקם את הנגב המערבי. 5. לקדם נורמליזציה עם סעודיה כחלק ממהלך כולל אשר יצור ברית עם העולם החופשי ועם העולם הערבי נגד איראן. 6. לאמץ מתווה שירות אשר יביא לכך שכל הישראלים ישרתו את המדינה ויתרמו למאמץ הלאומי העליון.

    המכתב הרשמי ששלח הערב גנץ לנתניהו, עם היעדים שהוא דורש – ושבלעדיהם יפרוש מהממשלה.

    יו״ר הימין הממלכתי ח״כ גדעון סער תקף בתגובה: "כשיצאתי נגד הדשדוש (שנמשך חודשים) גנץ טען שהכל עובד טוב ונכון. הערב הוא גילה את הדשדוש, לו הוא היה שותף מלא, בלשון המעטה. סיסמאות ריקות לא מהוות כסות להעדר מנהיגות".



    0 תגובות