זהו הבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים

    עפר גדנקן No Comments on זהו הבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים

    מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2023 שפורסם ע"י משרד הכלכלה והתעשייה, מדרג את בנק מרכנתיל שוב במקום הראשון עם ציון מדד 94.

    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו משרד הכלכלה והתעשייה פרסם את מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2023, שמדרג את בנק מרכנתיל במקום הראשון עם ציון מדד 94 הציון הגבוה ביותר בקרב הבנקים הנמדדים, ובפער גדול מהבנק המדורג במקום השני. מדובר בהישג משמעותי המציב את מרכנתיל כבנק המוביל בתחום העסקים הקטנים והבינוניים.

    המדד מתבסס על חמישה פרמטרים המרכיבים את הציון הכללי: היקף האשראי של הבנק לעסקים קטנים ובינוניים מסך האשראי העסקי, יחס הריבית לסיכון  האשראי שעסקים קטנים ובינוניים מקבלים מהבנק, שיעור הרווחיות של הבנק מהכנסות שאינן ריבית (עמלות שונות), סקר שביעות רצון של עסקים מהבנקים ומשוב יועצים פיננסיים על הבנקים .

    ברכיב המדד, המתבסס על סקר שביעות רצון שביצעה הסוכנות בקרב עסקים קטנים ובינוניים, דורג בנק מרכנתיל במקום הראשון, כאשר בין הפרמטרים בהם הבנק קיבל את הדירוג הגבוה ביותר הם מידת הקשב של הבנק לצרכי העסק, זמינות הבנק, שביעות הרצון מהשימוש באפליקציה/ אתר הבנק, ועד כמה בא הבנק לקראת העסק בעקבות המלחמה.

    מתוך מדד ידידותיות הבנקים לשנת 2023, שפורסם ע"י משרד הכלכלה והתעשייה.

    מר שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל מציין: "העסקים הקטנים והבינוניים מהווים מנוע צמיחה משמעותי ומרכזי במשק הישראלי. לאור זאת,  בנק מרכנתיל חרט על דגלו את קידומם. כבנק שמתמחה במתן פתרונות בנקאיים לקבוצת עסקים זו, אנו רואים בתוצאות הסקר, המציבות את הבנק במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות ובצמרת המדד זו השנה השביעית ברציפות, ביטוי מעשי להבנת העסקים והיכולת להעניק להם כלים מותאמים לפיתוח ושגשוג. המדד משקף, בין היתר, את מידת שביעות הרצון של הגורמים העסקיים המחפשים מימון למינוף העסק. בנק מרכנתיל מחויב להמשיך ולהעניק שירות איכותי וברמה המקצועית הגבוהה ביותר לכלל לקוחותיו, ולעמוד לצד העסקים בכל עת".



    0 תגובות