עם כניסת השבת הותר לפרסום: חולצו מעזה גופות חטופים

    איתי גדסי No Comments on עם כניסת השבת הותר לפרסום: חולצו מעזה גופות חטופים

    ברוך מתיר אסורים: חולצו גופות חטופים מעזה, לאחר שנרצחו באכזריות בידי מרצחי החמאס ונקברו שם. ארבע מהם זוהו בכניסת השבת והם: שני לוק, רון בנימין, יצחק גלרנטר, עמית בוסקילה הי"ד. המידע אודות מיקום גופותיהם של החטופים שחולצו התקבל בעקבות מודיעין שהגיע מחקירות מחבלים בשב"כ

    צילום: דובר צה"ל
    9:04
    02.06.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on ח"כ חנוך מילבצקי על עסקת ביידן: "טריק לעצירת המלחמה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דקות לפני כניסת השבת יצא דובר צה"ל דניאל הגרי בהצהרה דרמטית בה סיפר על שלושה חטופים שחולצו מעזה, לאחר שנרצחו באכזריות בידי מרצחי החמאס ונקברו שם. ארבע הגופות  זוהו והן: שני לוק, יצחק גלרנטר, רון בנימין, עמית בוסקילה הי"ד.

    דובר צה"ל מסר דקות ספורות לפני כניסת השבת כי ביום חמישי בלילה, ליל שישי, במבצע משותף של כוחות צה״ל והשב״כ, חולצו גופותיהם של החטופים שני לוק הי"ד, עמית בוסקילה הי"ד, ויצחק גלרנטר הי"ד משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. לאחר הליכי זיהוי שבוצעו על ידי המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, יצאה הודעה ע״י נציגי צה״ל לכלל המשפחות".

    ,

    באדיבות המשפחה

    דניאל הגרי, דובר צה"ל הוסיף כי "שני, עמית ויצחק נחטפו ונרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס אנו משתתפים בצער המשפחות. המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא השבת כל החטופים הביתה. צה״ל פועל יחד עם כל גופי הביטחון, בכל האמצעים המודיעיניים והמבצעיים להשיב את כל החטופות והחטופים הביתה" סיים.

    רון בנימין

    באדיבות המשפחה

    בהמשך פורסם בנוסף כי גם גופתו של רון בנימין הי"ד נמצאה וזוהתה,  צה״ל חילץ את גופתו לאחר שנרצח באכזריות ב-7.10 ונחטף בעזה. רון הי"ד יצא בשבת בבוקר לטיול אופניים סמוך לבארי, נרצח בעיקול מפלסים ב-7/10 וגופתו נחטפה לרצועה.

    המידע אודות מיקום גופותיהם של החטופים שחולצו התקבל בעקבות מודיעין שהגיע מחקירות מחבלים בשב"כ – מדובר במחבלים שנעצרו במהלך התמרון ברצועת עזה. הם הובאו להמשך חקירה בישראל בחשד לכך שהם מודעים למיקומי חטופים, או שהיו מעורבות בהחזקתם (ניר דבורי).

    ניסים לוק, אביה של שני הי"ד: "הבוקר הודיעו לנו שחיילים של צוות קומנדו שהיה באזור מצאו את הגופות. אנחנו מצטערים ומתאבלים, אבל יש הקלה. הלווייתה של שני תיערך כנראה ביום ראשון בשריגים, ואני קורא לציבור להגיע" (ווינט).

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: הלב נשבר על האובדן הגדול. רעייתי שרה ואני דואבים עם המשפחות. לב כולנו איתן בשען יגונן הכבד. נחזיר את כל חטופינו, המתים והחללים כאחד. אני מברך את כוחותינו האמיצים שבפעולה נחושה השיבו בנים ובנות לגבולם.

    נשיא המדינה יצחק הרצוג: ״תנחומים וחיבוק עצוב למשפחותיהם הדואבות והמיוסרות של החטופים שני לוק, יצחק גלרנטר ועמית בוסקילה שגופותיהם חולצו מעזה והם יובאו לקבר ישראל. בתודה לצה״ל, שב״כ וכוחות הביטחון ובתקווה ותפילה לשובם של כל שאר החטופות והחטופים במהרה. יהי זכרם ברוך.

    השר גלנט: הערכה והוקרה לכוחות צה״ל ושב״כ שהביאו לקבר ישראל את גופותיהם של יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל משבי החמאס בעזה. השבת כל חטופינו הייתה ותישאר חובה מוסרית עליונה ומטרת מלחמה עבורנו. משתתף בצערן הכבד של המשפחות. יהי זכרם ברוך.



    0 תגובות