"צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    אבי יעקב 3 Comment on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    ינון מגל איש התקשורת ומגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, התארח לפאנל אקטואלי ברקע הפערים ביחסי נתניהו והמפלגות החרדיות לצד הרב יצחק ידידיה שינפלד, רב קהילת 'אהל שלמה ושרה' בני ברק

    צילום: שבטבע
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך חג הפסח התקיים פאנל בנושא הזהות היהודית של מדינת ישראל בהשתתפות: איש התקשורת, מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, הרב יצחק ידידיה שינפלד, רב קהילת 'אהל שלמה ושרה' בני ברק ומנהל אגף תרבות בעיריית בני ברק שלמה בנזימן. בקהל הגדול השתתפו ציבור רב ומגוון, שבאו לשמוע את הדיון שעסק בענייני הלוהטים שעל סדר היום.

    הנוכחים דנו בענייני אקטואליה וביחסי נתניהו-חרדים, ברקע ביטול חוק הגיוס ותקציבי הישיבות. זאת אחרי שהרב יצחק ידידיה שינפלד, רב הקהילה הצעיר פתח את הפאנל בוורט קליל שהשווה את הקשיים והתלאות שהתרחשו לעם ישראל במצרים לפני אלפי שנים, ואת הלקחים שנוכל להפיק מכך גם היום, גם כשקשה ופוקדים את עמינו אסונותף הכל מאת השם יתברך.

    במהלך הדברים חשף איש התקשורת הימני הפופולארי, ינון מגל כי אלמלא שהאמריקאים יתעשתו ויניפו דגל אדום, יוצאו צווי מעצר בינלאומיים על ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי ע"י בית הדין הפלילי הבין-לאומי בהאג. מה שיגרום לפיצוץ כל עסקה מצד סינואר, להעצמת גל האנטישמיות בארה"ב בעולם וכן להרתעת כל חייל וקצין בצה"ל.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      למה אנחנו צריכים את אמריקה?
      ישראל צריכה להוציא צו מעצר לגורר הרגליים הגדול בהיסטוריה שהביא אותנו עד הלום

    2. 2

      יישר כוח .
      הרב יצחק ידידיה שינפלד צודק שעברנו תקופות קשות ונעבור גם את זה. אבל צריך להיות מלוכדים.

    3. 1

      הרב יצחק ידידיה
      תחליף כבר ללאו