אב שכול: "אי אפשר להפוך את השכול קרדום לחפור בו"

    המהדורה המרכזית No Comments on אב שכול: "אי אפשר להפוך את השכול קרדום לחפור בו"

    נציב כבאות והצלה לשעבר, רב טפסר בדימוס ותא"ל במיל' דדי שמחי בראיון למהדורה המרכזית: "גם לנו המשפחות השכולות יש אחריות על דברינו ומעשינו. אי אפשר להפוך את השכול קרדום לחפור בו. יש פה מדינה ועם שבנינו נפלו למענם"

    Fire Commissioner Dedi Simchi attends a press conference regarding the major fire which broke out in a forest near Beit Meir, outside of Jerusalem, causing hundreds of residents having to evacuate their homes, on August 15, 2021. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ùøéôä áéú îàéø àù çí çåí ùåøù ëáàéí ããé ùîçé îñéáú òéúåðàéí צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    נציב כבאות והצלה לשעבר, רב טפסר בדימוס ותא"ל במיל' דדי שמחי, שוחח הערב (ראשון) עם מני גירא שוורץ במהדורה המרכזית ואמר כי "גם לנו המשפחות השכולות יש אחריות על דברינו ומעשינו. אי אפשר להפוך את השכול קרדום לחפור בו". שמחי איבד את בנו גיא במתקפת הטרור בחג שמחת תורה. 

    הוא פתח בביקורת חריפה על המחאות לשחרור החטופים בכל מחיר: "לאף אחד אין זכות לאיים שרוף את המדינה. אני מקווה שאת הקבר של הבן שלי לא רוצים לשרוף. אותנו ואת ילדינו כבר שרפו בשמחת תורה. זו שערורייה. ליבי עם משפחות החטופים שצריך לעשות הכל כדי להחזיר אותם, תוך כדי שמירה על ביטחון ישראל ועתיד ילדינו".

    שמחי טען כי "אם לא היו חטופים מזמן כבר צה"ל היה נכנס לרפיח. להערכתי גם הצבא מנסה למקסם את האפשרויות לעסקה".

    עוד אמר נציב כבאות לשעבר ומי ששימש כקצין בכיר בצה"ל: "הרמטכ"ל זה אותו רמטכ"ל שהיה נחשב ל'מגן האומה' עד לפני כמה חודשים. פתאום הוא לא ראוי? הוא איש מקצוע שחושב שצריך למצוא פתרון אחר. גם לנו המשפחות השכולות יש אחריות על דברינו ומעשינו. אי אפשר להפוך את השכול קרדום לחפור בו. יש פה מדינה ועם שבנינו נפלו למענם".



    0 תגובות