אמסלם: "בלי לימוד תורה – אין קיום לעם היהודי"

המהדורה המרכזית No Comments on אמסלם: "בלי לימוד תורה – אין קיום לעם היהודי"

השר דודי אמסלם בראיון בלעדי למהדורה המרכזית של 'קול חי': "המטרה שלהם היא לא לגייס את החרדים אלא להפיל את הממשלה. לימוד התורה הוא יסוד עצום בעם היהודי, בלי לימוד התורה העם היהודי לא קיים. 3000 שנה החזיקו בלי צבא אבל לא בלי תורה. זו הגחלת של עם ישראל. מי שלומד ימשיך ללמוד"

Minister Dudi Amsalem speaks during a plenum session at the assembly hall of the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem, March 6, 2024. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** הצבעה כנסת מליאה חוק דודי אמסלם דוד צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

שובר שתיקה: השר לשיתוף פעולה אזורי והשר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, שוחח הערב (ראשון) עם מני גירא שוורץ במהדורה המרכזית ותקף: "מאז שקמה הממשלה הזו השמאל לא נתן לה מנוחה. ההפגנות, האלימות, בית המשפט. לא נותנים לממשלה למשול מהיום הראשון. חשבתי שמשהו ישתנה אחרי שמחת תורה, וזה השתנה לזמן קצר אבל השמאל ממשיך בדרכו לחסום כבישים ולייצר אנרכיה".

עוד אמר: "אנחנו במלחמה בשתי חזיתות. יש למעלה מ-80 אלף איש שלא בבתים והשמאל בשלו. נכריע את החמאס ואחרי זה נטפל בעשבים השוטים שמפריעים למדינה להתנהל. הם הקימו תנועה ותכננו לשרוף את בית ראש הממשלה, אנשים שהיו בתוך המערכות הביטחוניות ועל זה אתה לא שומע את היועמ"שית אומרת כלום. רק כשזה נוגע לחרדים". אמסלם טען כי "המטרה שלהם היא לא לגייס את החרדים אלא להפיל את הממשלה".

"השופטים פסלו חוקים כמו גנבים בלילה במלחמה כדי שלא נשים לב. עכשיו הם רוצים שנעביר את חוק הגיוס. המטרה היא להפיל את הממשלה. גייסו כסף להפלת הממשלה עוד לפני שהיא קמה", הוסיף ותקף. "לדעתי המשנה ליועמ"שית גיל לימון, שהיה העוזר של מנדלבליט – הם יחד המושכים בחוטים. לא מיארה. הייתי מפטר אותם גם תוך כדי המלחמה אם זה היה תלוי בי.

"אנחנו יותר אחראים מהם ובגלל שיש מלחמה זה לא הזמן לרפורמה המשפטית. לנו יש אחריות בניגוד לשופטי בג"ץ וכל החבורה הזאת, אהוד ברק וחבריו שעוד ממשיכים להכפיש ולהסית כל הזמן".

עוד אמר השר אמסלם בראיון: "לימוד התורה יסוד עצום בעם היהודי, בלי לימוד התורה העם היהודי לא קיים. 3000 שנה החזיקו בלי צבא אבל לא בלי תורה. זו הגחלת של עם ישראל".

"יש למעלה מ-40 אלף חילונים שלא מתגייסים כל שנה. אגב אני בדקתי את זה, אין פטור לערבים ולמרות זאת הערבים מקבלים פטור מלא והחרדים מגיעים כל שנה להגיש דיחוי בזמן שהערבים הולכים לאוניברסיטה על חשבון המדינה ובחור חרדי שרוצה ללמוד תורה… מי שלומד ימשיך ללמוד ומי שלא שיעשה שירות לאומי וכדומה".

"הם שונאים אותנו כי אנחנו עם השמות ביטון אוחנה ואמסלם, נתניהו נרדף כי הוא מנהיג אותנו. אם הוא היה מנהיג את ה"הרשקוביצים" הם היו הולכים איתו".

לסיום, הבהיר אמסלם: "צה"ל יכנס לרפיח ברגע שיהיו התנאים הנכונים".



0 תגובות