הרב נויגרשל: "הציונות הדתית בקמפיין זלזול ברבותינו"

מהדורת הבוקר 7 Comment on הרב נויגרשל: "הציונות הדתית בקמפיין זלזול ברבותינו"

הרב מרדכי נויגרשל לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "חבל שבג"צ כורה לעצמו את הקבר שלו. על מה מדובר פה? על כמה גרושים עלובים? הם באמת חושבים שבכך הם יגרמו לשינויים אמיתיים? אם החרדים יחליטו להתגייס – כל ארגוני השמאל והמחאה ייעמדו על הרגליים האחוריות בכדי לעצור את זה"

צילום: צילומסך מהמסע לפולין שצילמו דייויד שפירו ומנדי אור
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב מרדכי נויגרשל: "חבל שבג"צ כורה לעצמו את הקבר שלו. על מה מדובר פה? על כמה גרושים עלובים? הם באמת חושבים שבכך הם יגרמו לשינויים אמיתיים? אם החרדים יחליטו להתגייס – כל ארגוני השמאל והמחאה ייעמדו על הרגליים האחוריות בכדי לעצור את זה".

על שופטי בג"צ: "או שמדובר באנשים לא נורמליים או שהם פשוט לא רוצים אותנו כאן. יותר ממה שאנחנו לא רוצים לשרת בצה"ל – המערכת לא רוצה אותנו. הם מבינים שזה בלתי אפשרי".

על הציונות הדתית: "כל האנשים שמצטטים מהמקורות בעד הגיוס בצה"ל – הרי החזון איש, הבריסקער רב, הרב אלישיב וכל גדולי התורה – הכירו את המקורות הללו. הקמפיין הזה הוא ביזוי ולגלוג לתלמידי חכמים. הגמ' מחמירה עד מאוד בעונשם של אלו".

האזינו



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    ממתי ויכוח בהלכה הוא ביזוי תלמידי חכמים?

    1. ממתי ראית ויכוח בהלכה ששונאי תורה שמחים בצד אחד? האם שונאי התורה מעניין אותם מה ההלכה או שנאה ללומדי תורה?… וכשרבנים דתיים מצטרפים באתרים וברדיו ובעיקר בעלוני שבת שלהם – מה זה עושה לתקשורת? הוכחה להמשך זלזול בלומדי תורה. הראיה הכי כואבת שלעת עתה כולם שותקים כאילו הפסקת לימוד התורה בעיניהם זו המצוה הכי גדולה. כואב להגיד זאת אבל לא לחינם אחוזי הנשירה של הדתיים הם קרוב ל 45 אחוז… הצעירים שם מתחנכים בייסורי נפש קשים בין עולם הקדושה לעולם הטומאה עד הטומאה גוברת.

  2. 6

    בדיחה טובה…
    נציג המגזר שלא סופר גדולים מחוץ למחנה שלו מתלונן.. צא וראה שאתה מוזמן למוסדות ציוניים. ההיפך טרם זכינו לראות

  3. 5

    הכל נכון אך מה יאמר הרמב״ם על הצלת ישראל מיד צר כמלחמת מצוה?
    זה לא ענין של כסף זה ענין רוחני מהמעלה הגבוהה וחיבור במקום התנגשות ושנאה לא יבוא מתוך אמירה אנחנו צודקים
    יש דברים ששקולים כנגד כל התורה כולה כמו ישיבת וחשוב הארץ.
    מועבר לכך גם ענין פרקטי. בישיבות יש בין הזמנים לפחות חודשיים וחצי בשנה. צא ולמד מה ניתן לעשות רק בחודש למען המדינה שכלולה בתורה

  4. 4

    אשריך ינון ירבו כמותך
    וודאי וודאי שזכות התורה תגן עליך ומגינה עליך

  5. 3

    כרגיל החרדים חושבים שהתורה ירדה אצלם בישיבות וכל השאר עמי ארצות.
    הרב אלישיב לא יכול לטעות? חזו"א? הצחקתם אותם. האם החזו"א היה אומר זאת גם אחרי שפרצה המלחמה הזו או לא?

  6. 2

    נו שוין, אם זה כמה גרושים אז תוותרו על זה כבר ותמנעו חילול ה' נורא. אישית איני רוצה בגיוס חרדים אבל הטיעון ההלכתי לכאן ולכאן אינו ביזוי תלמידי חכמים אלא כיבודם. זילזול בהם היה אמירה שלא מעניין אותנו הסיפורים שלכם, לכו להתגייס לצבא. כיבוד תלמידי חכמים הוא עיסוק בתורה כדי ללבן סוגיות. אם התשובה היחידה למה שנאמר הוא שעצם הדיון ההלכתי מעליב אז זו רמת טיעון די ירודה. אני מניח שיש תשובות ברמה מעט גבוהה יותר.