מחבלים בכירים חוסלו; הרמטכ"ל בשיפא: "הישגים מאוד גבוהים"

    קובי פינקלר 2 Comment on מחבלים בכירים חוסלו; הרמטכ"ל בשיפא: "הישגים מאוד גבוהים"

    בכירי החמאס שחוסלו במהלך השבת בשיפא: מחמוד חליל זקזוק, סגן אחראי התלול-מסלול בעיר עזה, פאדי דויכ, שביצע את פיגוע הירי באדורה בשנת 2002, שבו נרצחו ארבעה בני אדם. וזכריה נג'יב שהיה המקשר בין יו"ש לרצועת עזה בהכוונת פיגועים. הרמטכ״ל ביקר בשיפא ואמר: "המבצע הזה השיג את המטרה שלו – כמות גדולה של מחבלים עצורים ובכירים הרוגים"

    צילום: דובר צה"ל
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפעילות בבית החולים שיפא בעזה: בהיתקלות לוחמי צה"ל עם מחבלים שיצאו חמושים ממתחם המיון בבית החולים שיפא, חוסלו מספר מחבלים, ובהם מחמוד חליל זקזוק, סגן אחראי התלול-מסלול בעיר עזה. במבנה בית היולדות.

    בימים האחרונים חוסלו המחבלים פאדי דויכ, שביצע את פיגוע הירי באדורה בשנת 2002, שבו נרצחו ארבעה בני אדם ושבעה נפצעו. הוא שוחרר בעסקת שליט וגורש לעזה, אז המשיך לעסוק בטרור המודיעין הצבאי והכווין פיגועים ליהודה ושומרון.

    בנוסף חוסל גם זכריה נג'יב שהיה המקשר בין יו"ש לרצועת עזה בהכוונת פיגועים. גם הוא שוחרר בעסקת שליט והיה סייען בחטיפת החייל נחשון וקסמן.

    הרמטכ״ל הגיע אתמול לבית החולים שיפא וקיים הערכת עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן, מפקד שייטת 13, אלוף-משנה א׳ ומפקדים נוספים.

    play-sharp-fill

    מדברי הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי: ״כמעט שבועיים, מאוד מאוד מוצלח, וזו פעולה שאני אומר לכם, לתכנן אותה בתוך מלחמה, להוציא אותה בתוך מלחמה, לבצע אותה נכון בתוך מלחמה, מאוד מאוד מורכב. ההישגים הם הישגים מאוד גבוהים יש כאן מימוש של רעיון תחבולני שהוא מאוד מרשים, יש כאן מסר מאוד מאוד חשוב, בית חולים הוא לא מקום בטוח. אנחנו עושים הכל לא לפגוע בחולים, לא לפגוע בצוותים הרפואיים, אגב, זה שהמבצע הזה, אין בו איש צוות רפואי אחד שנפגע, אין בו חולים שנפגעו ויש הרבה מאוד מחבלים שנהרגו, הרבה מאוד מחבלים שנשבו, זה רמת לחימה מאוד מאוד גבוהה, מאוד מאוד גבוהה".

    עוד אמר הרמטכ"ל: "עד עכשיו הישגים מאוד גבוהים ואני אומר לכם, אף אחד לא יכול לגלגל אחורה כמות כזו גדולה של מחבלים עצורים, כמות כזו גדולה של מחבלים הרוגים, בכירים כל כך הרבה, ומיטוט של רעיון שאנחנו יכולים להיות במקום ופה לא יגעו בנו. המבצע הזה לא הסתיים, המבצע הזה השיג את המטרה שלו ברמה מאוד גבוהה ואת המבצע הזה ממשיכים לעשות ביסודיות עד שמודיעים שסיימנו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שאלה – למה כל שבת יש לרמטכל הצהרה מתוך עזה? זה כל כך מבטא זלזול מראה שאין לו שום קשר לדת ופשוט אז יש לו זמן להשקיע ביחצנות

    2. 1

      ממש משלחת מקצועית !! במה הם מקצוענים בלקחת מליוני שקלים לכיסם
      למה לשלוח משלחת צריך להשטיח את רפיח ולא להתייחס לביידן ולכל האנטישמים שונאי ישראל