ח"כ מיכאל ביטון: "במחנה הממלכתי אין שנאת חרדים"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ מיכאל ביטון: "במחנה הממלכתי אין שנאת חרדים"

המהדורה המרכזית | ח"כ מיכאל ביטון לאבי בלום ב'קול חי': "אם נאבד את יכולת ההשפעה לא נישאר בממשלה, כיום אנחנו עדיין משפיעים. אנחנו ממוקדים בהחזרת החטופים וסיום הלחימה בצפון". עוד אמר: "האשמות נתניהו על מה שעשינו בוושינגטון, לא נכונות וחמורות. נראה את נתניהו מסתדר עם האמריקאים בלי גנץ ועם סמוטריץ"

מיכאל ביטון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל ביטון התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום: "אם נאבד את יכולת ההשפעה לא נישאר בממשלה, כיום אנחנו עדיין משפיעים. אנחנו ממוקדים בהשלמת הבאת רוב החטופים הביתה והגעה למצב ביטחוני טוב יותר בצפון. הצבענו נגד התקציב כי הוא לא הביא בשורה לתושבי הצפון".

ביטון סיפר: "הייתי עם גנץ בחדרים הסגורים בארה"ב ואני אומר שזה היה רק לתועלת. ביום שנתניהו ינהל את המדיניות מול ארה"ב רק עם בן גביר וסמוטריץ' – אז נהיה מודאגים".

לדבריו" "צריך לפעול ברפיח אבל בחכמה. לא לתקוע אצבע בעין לשותפים הכי נאמנים שלנו ולא להודיע להם על ביטול המשלחת רק דרך התקשורת".

ובהתייחסות לחשיפת יעקב ריבלין הערב על השינוי בגישת הסיעות החרדיות: "במחנה הממלכתי אין שנאת חרדים. לחרדים יש מה לתרום למדינה ואנחנו צריכים להגיע להסדרים והסכמות שכולנו יכולים לחיות איתם".

האזינו



0 תגובות