ח"כ מילביצקי: "הפנסיות התקציביות ייבחנו מחדש"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ מילביצקי: "הפנסיות התקציביות ייבחנו מחדש"

ח"כ חנוך מילביצקי חושף הערב ב'מהדורה המרכזית: "שר האוצר נתן לי הבטחה כתובה שכל הנושא של הפנסיות התקציביות ייפתח מחדש". על גנץ: "אני לא סופר אותו כחלק מהממשלה. גנץ ומפלגתו מצביעים באופן עקבי נגד הממשלה. אין לי מהם ציפיות ואני מאמין שהם יפרשו בקרוב"

חנוך מילביצקי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ חנוך מילביצקי התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "אני מאלה שסבורים שרק לחץ צבאי יביא לשחרור החטופים, ראינו בעזה כמה בכירי החמאס אוהבים את החיים הטובים, הם לא רוצים למות במנהרות בעזה ואני מניח שניתן למצוא פתרון בדמות הגלייתם לחו"ל".

על המשבר המדיניות עם ארה"ב: "טוב שראה"מ נתניהו מוביל את הקו מול ארה"ב. אני ממליץ לכל אישיות אחרת לא להתבטא בנושא. ספק אם יש פוליטיקאי נוסף שיודע כל כך טוב את השפה האמריקנית. כל אמירה של ח"כ מהספסל האחורי יכולה להזיק"

על גנץ: "אני לא סופר אותו כחלק מהממשלה. גנץ ומפלגתו מצביעים באופן עקבי נגד הממשלה. אין לי מהם ציפיות ואני מאמין שהם יפרשו אבל אני לא רואה בחירות בקרוב כי אף אחד מהקואליציה הגרעינית לא רוצה בזה".

על פעילותו הפרלמנטרית: "אי אפשר לפגוע רק בחלשים, שר האוצר נתן לי הבטחה כתובה שכל הנושא של הפנסיות התקציביות ייפתח מחדש".

עוד אמר: "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ויש בה המון דעות, אבל בסופו של דבר כולם צריכים להתייצב וליישר קו עם ההחלטות. חברי כנסת צריכים להתבטא אבל אף אחד מהם לא יהיה חתום על מהלך שיפגע בקואליציה"



0 תגובות