התקפל מול ביידן? נתניהו על כיבוש רפיח: "ייקח זמן"

איתי גדסי No Comments on התקפל מול ביידן? נתניהו על כיבוש רפיח: "ייקח זמן"

אחרי ששוחח עם נשיא ארה"ב ביידן, ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לאזרחי ישראל: "עדכון אחרי שיחתי עם ביידן – הכניסה לרפיח תקח קצת זמן. יש חילוקי דעות עם הממשל האמריקני, נעשה מה שחיוני לבטחוננו" • צפו

צילום: עומר מירון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: עומר מירון

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה רדמטית אחרי שיחתו עם נשיא ארה"ב ביידן שמתנגד לכניסה ישראלית ברפיח ובכך להשאיר את ארגון המרצחים חמאס קיים ובכך למנוע מישראל להשלים את מטרות המלחמה בהכרעת ארגון הטרור חמאס ובהחזרת החטופים הביתה: ״אזרחי ישראל, עדכון קצר על שיחתי האחרונה עם נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן".

"כבר בתחילת הדרך אנחנו הסכמנו שצריך לחסל את החמאס. אבל במהלך המלחמה, זה לא סוד, היו בינינו חילוקי דעות על הדרך הטובה ביותר להשיג את היעד הזה. בתחילת הדרך אמרתי לנשיא: אי אפשר לנצח את החמאס בלי שצה״ל ייכנס לרצועת עזה. בשיחה האחרונה שלנו אמרתי לו: אי אפשר להשלים את הניצחון בלי שצה״ל ייכנס לרפיח, וזאת כדי לחסל את שארית גדודי החמאס. כך נעשה גם הפעם".

נתניהו הבהיר כי התוכנית לכיבוש רפיח אושרה וכי אין מניעה צבאית להיכנס פנימה ולהכריע את מרצחי החמאס: "אני רוצה שתדעו שכבר אישרתי את התוכנית המבצעית של צה״ל, ובקרוב נאשר גם את התוכנית לפינוי האוכלוסייה האזרחית מאזורי הקרבות. "הנשיא ביידן, שאני מעריך את תמיכתו, ביקש להציג בפנינו את ההצעות של אנשיו גם בתחום ההומניטרי וגם בנושאים אחרים.

"וכפי שאמרתי" הוסיף ראש הממשלה נתניהו – "היו פעמים שהסכמנו עם ידידינו, והיו פעמים שלא הסכמנו איתם. בסופו של דבר, תמיד עשינו מה שחיוני לביטחוננו, וכך נעשה גם הפעם".

ראש הממשלה סייג את דבריו ואמר: "ובשעה שאנחנו נערכים להיכנס לרפיח, וזה יקח קצת זמן, אנחנו ממשיכים לפעול בכל העוצמה. ממשיכים לפעול בח׳אן יונס, במחנות המרכז, בחיסול ובתפיסת בכירי החמאס כפי שעשינו עכשיו בשיפאא׳, בחיסול מאות רבות של מחבלים. כפי שהתחייבתי לכם פעם אחר פעם – אנחנו נחושים להשיג את הניצחון המוחלט, ואנחנו נשיג אותו״.



0 תגובות