הרב דוד יוסף: "לשמוח בפרהסיא כרגיל? זה חילול ה'"

המהדורה המרכזית 1 Comment on הרב דוד יוסף: "לשמוח בפרהסיא כרגיל? זה חילול ה'"

הגאון הרב דוד יוסף הערב ב'מהדורה המרכזית' על עסקת החטופים: "אין ספק מוציא מידי ודאי. החטופים ודאי חיים והפיגועים שהמחבלים אולי יעשו הם בגדר ספק, כמובן שצריך לצמצם את התמורה שניתן ולנסות לקבל כמה שיותר אבל אם אנשי המקצוע סבורים שנכון לבצע את העסקה – זו גם ההלכה". ועל שמחת פורים: "זה חילול ה' גדול שבחורי ישיבות שמחים ורוקדים ברחובות כאשר אנחנו שומעים בשורות קשות"

הרב דוד יוסף צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגאון רבי דוד יוסף מסר דברי מוסר והדרכה הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "זה חילול ה' גדול שבחורי ישיבות שמחים ורוקדים ברחובות כאשר אנחנו שומעים בשורות קשות מאוד וחיילים נהרגים בשדה הקרב. רציתי לגזור תענית ציבור ולצערי לא שמעו לי. אבל לשמוח בפרהסיא כאילו הכל כרגיל?".

הרב יוסף סיפר: "במלחמת יום הכיפורים הורה הרב שך להמשיך את הלימודים ולא לצאת לבין הזמנים. לא הסתובבנו ברחובות. אכלנו במשמרות כדי שילמדו כל הזמן".

הרב יוסף התייחס לסוגיית החטופים והביע תמיכה בהסכם שיכלול גם שחרור מחבלים: "אין ספק מוציא מידי ודאי. החטופים ודאי חיים והפיגועים שהמחבלים אולי יעשו הם בגדר ספק, כמובן שצריך לצמצם את התמורה שניתן ולנסות לקבל כמה שיותר אבל אם אנשי המקצוע סבורים שנכון לבצע את העסקה – זו גם ההלכה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כבוד הרב הגאון,עפר לרגליך אני מבין את הרגש ,ואין ספק בכך שכבוד הרב צודק,אך ערבי תרבויות מתנהלות כסדרן,כמו כדורגל,ויום העצמאות בפתח,אז גם שם יבטלו את החגיגות.