טעמן עם משלוח מנות שישאיר לכם מתוק בפה

אתר קול חי No Comments on טעמן עם משלוח מנות שישאיר לכם מתוק בפה

בזכות הבשורה של טעמן: השנה אתם ברשימת V.I.P עם משלוחי מנות בלתי נשכחים. מיטב השוקולדים שמוכרים לציבור הכללי ואינם מהווים חלק מסל המזון החרדי, כעת הכל בכשרות ובטעם חלומי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת חג הפורים, מייצרת חברת טעמן את ההצגה הטובה ביותר בעיר עם משלוחי מנות שאיש לא ירצה להעביר הלאה. כולם ישמרו לעצמם, בוודאות.

מי מאיתנו אינו מכיר את הרגע שבו מגיע משלוח מנות הביתה ונשלח למתן גזר דין, עובר הלאה או נשאר? ישנם שעוברים הלאה בצורה מפורקת. כל אחד מבני הבית, כולל אבא ואמא, מחביאים לעצמם את הדברים ה"שווים" ומעבירים את מה שנשאר.

עם בשורת מוצרי טעמן החדשים, שהותירה את שוק המזון אי שם מאחור, אתם הולכים להוביל במשלוח מנות שכל אחד ירצה לשמור לעצמו. מיטב השוקולדים שמוכרים לציבור הכללי ואינם מהווים חלק מסל המזון החרדי, בשל עניין כשרות, מגיעים בגרסת יבוא חדשנית, בכשרות מהדרין. רק מומחים לדבר ישימו לב להבדל. השנה ככל שתכניסו יותר שוקולדים של טעמן למשלוח המנות שלכם, כך הרבה יותר ברור שהם יככבו ולא יעברו מיד ליד כאבן שאין לה הופכין.

תוכלו לצוות נפוליטנים מיקס שוקולד שוויצרי מעולה, בגרסה חלבית, בגרסה פרווה, לצד מבחר עצום של שוקולדיםGROSS בטעמים מטעמים שונים. ללא סוכר, חלביים, פרווה, במילויים שונים, כמו מוס, קרם חלב, קרמל, תות שדה ועוד ועוד. עלי שוקולד הנדירים והיוקרתיים, לצד חטיפי שוקולד בטעמים שונים, עוגיות, סוכריות במגוון עצום של טעמים וצורות. חגיגה לעיניים, חגיגה לחיך, שמחת חג מושלמת!

את מגוון מוצרי המזון האיכותיים מבית טעמן, ניתן למצוא בחנויות בכל רחבי הארץ. חברת טעמן, אחת מחברות המזון האהודות בישראל, מציגה מזה ארבעים וחמש שנה סדרה ארוכה של מוצרי מזון איכותיים בקטגוריות רבות ובמחירים תחרותיים. על המדפים ניתן למצוא מעל 500 מוצרי מזון בקטגוריות שונות ומגוונות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך הקפדה על כשרות ברמה הגבוהה ביותר.

פורים שלכם הולך להיות שמח במיוחד, טעים ומקורי – עם טעמן!



0 תגובות